/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
TDC Igen Igen
Fra : peter1215
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 02-12-10 14:37

TDC store 3G-opgradering betyder i første omgang, at godt 700 master opgraderes med en fordobling af hastigheden, men de mest trafikbelastede master bliver opgraderet til hele 42 Mbit/s.

Opgraderingen, der samtidig giver upload-hastigheder på op til 5,7 Mbit/s, vil være fuldt udrullet i midten af december.
( Men det er kun )
700 master? Dvs. TDC opgraderet Storkøbenhavn, Aarhus, Aalborg og Odense? Hvad så med resten af landet???
TDC og min bare R.. !!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-12-10 15:04

Generelt er der jo ikke lige så stor dækning udenfor byerne, det hænger primært sammen med, at 3G har ca. halvt så lang rækkevidde som 2G, dermed skal masterne stå tættere, og ved at gøre det i de tyndtbefolkede områder bliver investeringen uforholdsmæssig stor i forhold til, hvor mange brugere der vil få glæde af det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-12-10 15:22

og hvad så

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-12-10 15:29

>og hvad så...
Så bruger man TV kabler og mobil telefoner.

Det tog mig tre kvarter at komme igennem til TDC,
da jeg afmeldte min fastnet telefon her i efteråret...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-12-10 16:00

Svend vi oplevede en god afslutning hos TDC.
Meget venlig behandling og velkommen tilbage.
Og pludselig dukkede der penge op fra TDC,
det var et tilgodehavende de mente vi skulle ha.
I dag kører vi på fibernet, TV internet og iptelefon.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-12-10 16:10

Jeg håber at jeg oplever det samme, men er ikke sikker,
har allerede fået en ny fastnet opkrævning på 462 kr. via PBC, som jeg nu har stoppet.
Efter at jeg så Kontanten i går aftes...

Jeg har stofanet TV og PC, men har Tellmore mobil telefon, nu også TDC,
så de må behandle mig ordentligt ellers ryger den også...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-12-10 22:18

Desværre er alle teleselskaber lige uldne i kanten. De slipper ikke sine malkekøer, før de skal på slagteriet!

Konkurrencen er benhård, så de slås med næb og klør, for at holde på deres kunder.
De forværre jo selv situationen med alle de satelitselskaber, som de står for, og som faldbyder billigere takster. - Det gør det hele komplet uigennemskuelig.

Man skal i hvert fald holde ørene stive (selv om det er lettere her i vinterkulden), men man kan nemt få brændt ørene, hvis man ikke ser sig godt for.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-10 08:12

Citat
Konkurrencen er benhård, så de slås med næb og klør, for at holde på deres kunder

Ikke i vores tilfælde og alle andre der bor uden for lov og ret.
TDC ville ikke lægge nye ledninger eller lave en trådløs forbindels til os.
Den mulighed vi havde var dansk fibernet der godt ville investere i flere km fiber,
så vi igen havde forbindelse til verden udenfor.

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 06-12-10 13:40

Det er da et tilbud fra Telia
Tilbuddet gælder uanset om du bestiller 2, 4, 10 eller 20 Mbit/s til hjemmet - og både for nye og eksisterende kunder.