/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinje altid øverst windows 7?
Fra : findus10
Vist : 4372 gange
50 point
Dato : 01-12-10 20:53

Jeg tror jeg ved en fejl er kommet til at slå proceslinje altid øverst til på min computer som køre windows 7, jeg kan huske fra xp at der var en mulighed for at slå det til og fra under egenskaber for proceslinje men kan ikke finde den på windows 7. Hvordan får jeg den til at være nederst ?

Findus10

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-12-10 20:57

Prøv at trække den ned med venstre mussetast

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-12-10 21:10

Højreklik på start og vælg egenskaber, find så den side hvor du bestemmer om proceclinien skal være øverst eller nederst eøøer til højre eller venstre. Vælg nederst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-10 21:12

Er den placeret i toppen af skærmen, så gør som severino skriver,
skal den skjules automatisk, så højreklik på proceslinjen og vælg Egenskaber
vælg fanen for Proceslinje og sæt hak i Skjul proceslinje automatisk...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-12-10 21:24

Det er lidt svært at trække i proceslinien i Win7.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-10 21:31

Citat
Det er lidt svært at trække i proceslinien i Win7

Man kan da godt trække i den

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 01-12-10 22:16

Bestemt ikke svært at flytte proceslinien: blot hold cursoren i proceslinien, venstreklik og hold knappen nede og flyt proceslinien dertil hvor du ønsker den.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-12-10 22:49

ang forvirringen omkring det at trække i processlinjen:
Hvis processlinjen er låst kan du ikke flytte den med musen

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 02-12-10 06:04

ja det er nemt nok at trække proceslinien , men som EXTERMINATOR skriver , skal den åbnes først

Kommentar
Fra : findus10

Dato : 02-12-10 09:08

Har ikk formuleret mig rigtigt, undskyld :), det er når jeg åbner et vindue som fx Explorer så er min proceslinje øverst istedet for At være skjult " bagved / under " vinduet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-10 10:00

Disable keep the taskbar on top of other windows has been removed in Windows 7 and the only option now is to hide the taskbar which you have done and still have the same issue.

Kilde:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistagaming/thread/219e43ad-303c-4cd5-a30b-8780d608c45f

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 02-12-10 10:05

Fandt lige dette
Windows 7 - DisableTaskbarOnTop - disable taskbar always on top
http://www.sevenforums.com/customization/44913-disabletaskbarontop-disable-taskbar-always-top.html

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-10 10:23

Kan det ikke passe du mener Skjul processlinjen og den mulighed ligger samme sted som i XP.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-10 10:42

I XP er der en der hedder Bevar altid proceslinjen øverst og det er der ikke i Win 7

Godkendelse af svar
Fra : findus10

Dato : 02-12-10 11:30

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-10 11:39

Velbekomme