/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Er her nogle der kender nogle gode wap s~
Fra : Telmore
Vist : 568 gange
60 point
Dato : 11-05-03 13:01

Ja overskriften stiller faktisk spøgsmålet!! Er her nogle der kender nogle gode wap sider.. Helst nogle sider vår man kan få gratis mobil lir!! Men selfølgelig også andre sider!! Jeg vil give mange point får et godt svar!!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 11-05-03 13:12
Kommentar
Fra : Barry17

Dato : 11-05-03 22:10
Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-03 15:31

http://www.tagtag.com her har du flere tusind sider tilrådighed..!!!!! =0)

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 12-05-03 15:56

det er godt!! Men dig mikael_hanna din side virker altså ikke... hilsen palle

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-05-03 16:45

Hejsa Palle. Siden virker fint. Du skal bare gå ind via din pc. Klik på linket www.tagtag.com, skriv et søgeord f.eks. games. Så får du en liste over wapsider. Tag f.eks. den øverste, som i dette tilfælde er pravada. Hvis du klikker på dette link åbnes en side hvor du kan browse på en virtuel waptelefon. Man lad være med at klikke på linket, højreklik på linket og vælg egenskaber. Her får du så url.adressen som du skal skrive på din telefon. I tilfældet med pravada vil adressen så hedde http://tagtag.com/pravada.

Denne beskivelse skulle gerne hjælpe dig lidt på vej.:! Der er mange fede sider der du kan downloade fra osv..!!!

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 31-05-03 01:34

Tag et kig på www.mobildebat.dk og brug søg.... søg og du skal finde..

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 16:22

Ville det ikke være en ide at give point til en af svarene.:? så får du jo også point hvergang et læser dit besvarede spørgsmål.:!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : Telmore

Dato : 19-11-03 18:02

Tak for svartet. Virkelig tak