/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
overvåget pc
Fra : Nursie
Vist : 590 gange
300 point
Dato : 01-12-10 12:00

men vejledning i at tjekke om der er nogen som overvåger min computer på internettet søges.
Måske er jeg lidt paranoid, men min pc er blevet utrolig langsom til at starte internettet op, så jeg er bange for at nogen kigger med, hver gang jeg logger på

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-12-10 12:16

Citat
Måske er jeg lidt paranoid

det er du sikkert, men på den anden side kan man aldrig være helt 100%

du kan prøve dig med peer guardian...et lille program som viser hvad der kommer ind og ud af dit pc igennem nettet

http://phoenixlabs.org/pg2/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-12-10 12:16

Det er wikileaks der samler oplysninger.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-12-10 12:29

Prøv at fjerne midlertidige internetfiler i Funktioner, Internetindstillinger, Slet, Slet filer.

Eller ryd generelt op på din PC.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-12-10 12:37

Citat
Det er wikileaks der samler oplysninger

Kommentar
Fra : grow

Dato : 01-12-10 16:12

Du har sikkert glemt at logge ud på nemID
Det er nok rigtigt som Bille1948 skriver. Ryd op!

Kommentar
Fra : Nursie

Dato : 28-12-10 13:19

har prøvet med PeerGuardian, men det forstår jeg altså ikke helt, er her andre gode forslag

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-12-10 13:36

Smut herind, opret Dig som bruger og få dem til gratis at tjekke Din computer.

http://www.spywarefri.dk/forum/