/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
rip Creamygirl
Fra : 3773
Vist : 786 gange
500 point
Dato : 30-11-10 16:24

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 30-11-10 16:36

Citat
Det vil fremover ikke være nemt at oprette flere profiler på Kandu.dk, da vi nu kræver at man skriver et mobilnummer ved oprettelse af nye profiler. Et mobilnummer vil kun kunne bruges en gang, så medmindre man har 100 mobiltelefoner liggende, så skulle det ikke være muligt at oprette sig flere gange.

Nu håber vi så, at disse tiltag vil lægge en dæmper på al den triste fremtoning som vi alle har været vidne til i det sidste lange stykke tid.

http://www.kandu.dk/Tip20507.aspx

Så er der jo noget der tyder på, at kandu venter til mobiltelefon nr. 100 før "han" endeligt bliver smidt ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-10 16:36

Ja det må du nok sige

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 17:04

Datterens to profiler er også smidt ud!

Jow jow, men velkommen til Jørn Rudolph.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 30-11-10 19:05

Citat
Så er der jo noget der tyder på, at kandu venter til mobiltelefon nr. 100 før "han" endeligt bliver smidt ud.

Næh. JR har jo afsløret, at han klarer problemet med taletidskort. Så det er uden ende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-10 19:15

Du kan såmænd oprette nye profiler UDEN en mobil - bare skriv et tilfældigt mobilnummer og håb på det ikke tidligere har været brugt

En emailadresse er du til gengæld nødt til at oprette, men dem kan der jo oprettes 1000vis af.

Den adresse behøver du kun til "kandukoden" kommer.

At mobilkoden kommer til fru jørgensen kan du være ligeglad med - du ved hvad den indeholder - ja gæt hvad den er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-10 19:19

Ingen skal da tro at JR har købt 100 mobilnr. for at komme på Kandu (pris mindst 5000.- )

Iøvrigt er han her da igen med FLERE profiler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 19:24

Nåehhh, igen en gang sjusk og fladpandet sjask fra kandu-teamet. Det er da mageløst hvor ringe sådan et site kan administreres.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 21:30

Tak for svaret ans. De vil blive savnet.