/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
rip No1here
Fra : 3773
Vist : 768 gange
500 point
Dato : 30-11-10 16:22

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-10 16:35

Ja hva' faen har No1here gjort siden han er BL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-10 16:36

Uden at vide det, så kunne det være at de to profiler hænger sammen med en nylig blacklistet profil.
Måske er Kandu ved at rydde op i det, de tror er endnu en mangeprofil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-10 16:40

Så burde de kigge på mangeprofilen, det kan da ikke være så svært.
Er det ikke profil nr. 64 han har, som er opdaget på nuværende tidspunkt.

Ikke af kandu, men af brugerne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 17:00

Den tror du da ikke selv på Eyvind? Jeg kan derimod komme i tanke en anden årsag. Der er jo nok nogle der kan huske deres tidligere profiler, og jeg kunne nemt få den tanke at man har klaget. Men det forekommer ret besyndeligt at Creamy og særdeleshed røg ud. Creamy deltager stort set ikke, og No1here har mig bekendt ikke lavet ballade under det nick.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 17:03

Og hvis et perifært internetvenskab medfører udsmidning, ved jeg sgu snart ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-10 17:05

Ans - mangeprofilens opførsel eksisterer kun fordi der er mange som opildner ham til det.

Ellers tror jeg såmænd ikke, at han gad, at blive ved.

Jeg har ikke oplevet mangeprofilen genere nogle af de spørgsmål hvor jeg bliver hjulpet eller selv hjælper nogen.

Det betyder absolut ikke at jeg billiger mangeprofilens måde, at benytte dette forum.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-10 17:08

Jammen 3773 - det er rent gætteværk, og ikke noget jeg tror.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-10 17:10

Det er muligt jeg husker forkert, men var det ikke no1here, der var den første til at linke til en avisartikel med billede af Jørn?? Måske der er en sammenhæng

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 17:25

Muligvis og så er det måske lempet helt på plads af andre kandu'er.

Men typisk for teamet. Hvis en tidligere blacklistning har betydning, kan jeg da opremse en del der også skal kyles ud i rallet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 17:26

...og hvis den tidligere blacklistning har betydning, hvorfor er Jørn her nu?

Hvis udlevering/antydning af private ting er betydende er der da andre der også skal høvles ud. Også mig selv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-10 19:28

Problemet med JR opstod fordi Kandu "prøvede" et nyt tiltag mod "mange" profiler.....

Det dutter bare ikke, den med mobilnr. - den er for gennemskuelig - tilfældige mobilnumre kan bruges.

Skal mobiltiltaget virke, kræver det en tilbagemelding fra pågældende telefon - så vil det nemlig virke (de færreste har adgang til stakkevis af mobiler)

Men man skal sgu kede sig godt og grundtigt før man overhovedet gider oprette alle de emailadresser og nicks blot for at stille åndsvage spørgsmål på Kandu

Stakkels mand, man får næsten ondt af ham....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 20:03

Skide være med Jørn. Ham kan man altid smiley-crashe og blackliste. Og før eller sidden smutter det for ham, og så ryger han ud.

Mere træls er det da at man udelukker brugere som No1Here og Creamygirl. Klumme er også savnet hos mig, men han har selv bedt om balladen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-10 21:18

Go' aften.
Citat
hvis den tidligere blacklistning har betydning, hvorfor er Jørn her nu?

Han har bare mange mobil tlf. ser det ud til

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 21:19

Læs mit andet spørgsmål. Man behøver ikke forskellige telefoner. Man skal bare kunne oprette mailadresser.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 500 point
Dato : 30-11-10 21:22

Citat
Man skal bare kunne oprette mailadresser.

Ok ...den havde jeg så ikke lige set ...beklager

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 21:27

Du behøver skam ikke beklage.

DE ENESTE DER BURDE BEKLAGE ER KANDU-TEAMET. OG DE BURDE SÅ SE AT KOMME IND I KAMPEN, SPÆNDE HJÆLMEN OG PRØVE AT KØRE EN ORDENTLIG SITE-ADMINISTRATION.

Jørn er dømt uønsket. Flere andre har også fået bortdømt profiler og er alligevel poppet op igen og igen. Men man lader bare tingene sejle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 21:29

Lukker sådan at poængerne tilfalder nogen. Har en fornemmelse af at blive den næste der dømmes ude. SÅ BLIVER MOLO DÆLEME GLAD. SÅ KAN ALLE TRÅDE KOMME TIL AT HANDLE OM.....Ja gæt hvem!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 21:32

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-10 21:32

Citat
Ja gæt hvem!

Jaaaa...jeg gætter på JR ...jagt eller hvad ser jeg dog...peter teisen er også kommet på banen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-10 21:33

Det var så lidt...bare du får held med det men jeg tvivler ærlig talt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 21:34

Narjjjj. De tråde Molo deltager i kommer altid til at handle om .....Molo! LOOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-10 21:36

Citat
De tråde Molo deltager i kommer altid til at handle om .....Molo! LOOOL

Ham havde jeg ikke skænket en tanke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-10 23:18

Imponerende. Han sidder ellers og savner Disken i andre tråde. Tænk det savn deler jeg absolut ikke!