/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Technonummer fra Tæskeholdet...?
Fra : Psylicium
Vist : 648 gange
260 point
Dato : 13-11-01 13:00

Jeg ved ikke om nogen kan huske det, men da Tæskeholdet sendte i 1997 havde de på et tidspunkt "Tyskertime" hvor de sad med overskæg og dansede med til et rigtig fedt technonummer hvori der indgik jodlen og harmonika osv. En rigtig glad melodi! ;)
Det er også at finde på deres 2. købevideo "Halal of Farvel" ca. en time og 13 minutter inde på båndet...

Er der nogen der ved hvad nummeret hedder, eller bare navnet på kunstneren...?

På forhånd tak
Henrik

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 14-11-01 21:24

Nix briani, der var intet at hente dér ... suk

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 16-11-01 08:49

Hej Psylicium

jeg ville anbefale dig at søge dine svar hos DR1, der kan du sikkert spørge direkte
hjr

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 16-11-01 14:36

Hejsa hjr!

Jeg har prøvet at sende en email til DR, der var lige så detaljeret som mit spørgsmål her, men jeg har ikke fået svar fra dem endnu... ;-/
Krydser stadig fingre *gG*

Psylicium

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 15-07-02 16:10

Det er ikke blevet besvaret, for jeg er ikke blevet klogere endnu... Desværre.

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 31-07-03 07:57

KarstenBB > Kronotape? Hvor ved du det fra, og er du sikker? En søgning på Google giver ingen resultater, og ja, jeg har det på video, men vi snakker sølle 30 sekunder. Jeg er da interesseret i _hele_ nummeret :)

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 31-07-03 08:26

Jeg har nu uploadet den smule jeg har, i håbet om at folk kan kende den på musikken alene... http://hjem.get2net.dk/psylicium/public/polka.mp3

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 02-08-03 20:57

download emule (fildelingsprogram) søg fra google download emule

og når det er gjort er det bare at søge på det i emule

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 02-08-03 20:59

Øh ja, jeg har prøvet både emule, edonkey, DC og iMesh. Intet resultat... :|

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 17:27

Det tyske indslag skulle ganske vist være German Hofman und seiner originale ochsenfurter blassmusik med nummeret Rosamunde! Så det lige hvem der har lavet det om til techno

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 20-06-04 19:09

tedd > Jeg hørte nummeret du beskrev, "Rosamunde", men jeg tror, det er "Polka til de kendte" du tænker på...
Det er desværre ikke det nummer jeg leder efter :(

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-04 20:25

Nej ok! Det vidste jeg egentligt godt Jeg leder videre