/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Reklame på 3+
Fra : Dext
Vist : 673 gange
40 point
Dato : 28-11-10 13:58

Har set de sender en kort reklame med noget der hedder en blodrød jul.

Nogen som ved hvad de vil sende? Melodien de spiller er uden tvivl fra Dexter, og det hele kunne også se ud til at det var om det.

Men nogen som har mere info? Kan ikke finde noget :S

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-11-10 20:01

Ja, Dexter er i hvert fald en del af det, de sender på TV Puls.
Om der er andet, de reklamerer for i dette spot, er i hvert fald ikke gået op for mig.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-11-10 20:06

Hov, det går lige op for mig, at du skriver 3+, men det er på 3 Plus, du kan se Dexter.

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 28-11-10 22:41

Jeps, i know Derfor jeg r meget nysgerrig

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 40 point
Dato : 05-12-10 14:39

Jamen, så fik vi da nysgerrigheden stillet. Det er rent faktisk Dexter, der vises på TV3+
Fra d. 13. december kl. 22.00

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 05-12-10 22:22

Jeps pifo, var meget lykkelig da jeg så det i fredags og tænkte at det muligvis var sæson 4 de ville give i julega´ve, men ak "kun" fra sæson 1.

Selvom jeg har den på dvd, så ender det nok med at jeg sidder og kigger med hver aften

Godkendelse af svar
Fra : Dext

Dato : 05-12-10 22:23

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-12-10 23:36

Ha ha - så er vi to, der kigger med
Jeg glæder mig også til 4. sæson