/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Bamse?
Fra : Maleje
Vist : 657 gange
200 point
Dato : 26-11-10 20:11

For nylig så jeg en hjemmesyet bamse i filt med øjne i to forskellige størrelser!

Tror det er dem der engang var med i en (bil)reklame også...

Nogen der ved hvad disse bamser/dukker hedder?

Ved godt der ikke var meget forkalring - men håber nogen ved hvilke bamser jeg mener!?!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-10 20:20

Der er disse... meeen kan du ikke fortælle hvor stor du tror bamserne er??

http://www.navlestreng.dk/artikler/Mit-liv/Fritid-med-boernene-/Filtning-med-boernene/Dejlige-bamser/e_16_1207.page

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-11-10 12:52

Dyrene i denne bilreklame for opel har ikke en bamse med 2 forskellige størrelse øjne, så jeg tror ikke det er en bilreklame, men jeg kan godt huske den bamse du taler om- så dette er bare for at du evt. kan udelukke bilreklamer

http://www.google.dk/images?hl=da&q=opel+c%60mon&rlz=1R2ADFA_daDK342&psj=1&wrapid=tlif12908591635221&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=1PLwTIOrKoOqhAf75bXwCw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCsQsAQwAA&biw=1276&bih=627