/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD til android
Fra : marc43
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 25-11-10 22:35

Er der nogen, der kan anbefale et gratisprogram til at rippe eller kopiere DVD´er over til min HTC Legend.

Jeg har efterhånden prøvet nogle stykker. Enten så virker de forvirrende eller det lykkedes bare ikke eller også så kan jeg vælge andre telefoner end lige min.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-11-10 00:23

Det er der vist ikke noget software , som lige gør i et hug.

Du kan bruge powerdirektor til at danne en mpg4 i lav opløsning ud fra filerne på en dvd. Der skal lidt manuel styring af overførsel og valg af format til.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-11-10 11:21

Jeg ved magicdvdripper har jeg haft held til på andre tlf. at kunne danne en fil der kunne bruges.

http://www.magicdvdripper.com/download.htm

To geniale dvd ripper programmer. De koster bare så meget at få i DK. Men du har 5 gratis forsøg på hver af dem.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-11-10 11:23

MHt. prisen så ryger der alle mulige afgifter på når du skal købe dem hjem til DK. så de ca 300 kr (50 dollars) ryger langt op.
men prøv selv, det kan jo være de har ændret det.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-10 13:43

Du kan bruge Format Factory http://formatoz.com/
Find ud af hvad tlf kan afspille, hvis den ikke er i valgmulighederne kan du vælge
mp4 og størrelse 320x240, så kan du overføre den med usb kabel til tlf

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 27-11-10 21:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-10 21:35

Velbekomme