/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Rip Krummen
Fra : 3773
Vist : 610 gange
500 point
Dato : 25-11-10 21:05

Desværre foretrækker kandu-teamet masser af fjogede indlæg istedet for lejlighedsvis ord-ekvilibrisme og malende beskrivelser, iblandet en til tider ret grovkornet retorik.

Med sorg må jeg se at en af de gamle garvede kandu'er er sat udenfor døren.

Men målt på antal clicks og uforståelige latterlige tråde er Jørn Rudolph vel også mere værd!

Sandelig godt gået kandu-tiiiim.

Hvem ryger næste gang?

Hvorfor tillader i vedholdende Jørn's hærgen?

Hvorfor accepterer i vedholdende hærgen for to-og-tresens-tyvende gang fra samme idiot?

Hvorfor modererer i ikke aktivt og åbent?

Hvorfor venter i altid to tre fire dage indtil svinet har spredt sin løgne og lal, for så at slette ham?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 25-11-10 21:30

Hvis ham, der er så kænt på kandu kan genopstå 62 gange .... eller er det mere????? så kan krummen da også komme tilbage.

Ufatteligt at kandu ikke een gang for alle kan holde "kænt" væk

Sørgerligt at se at kandu ikke er klogere end som sådan.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 21:32

Tak for svaret ans.

Ja det er en temmelig trist site-administration.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-10 21:34

Det er også sørgerligt med rygklapperne, der har supportet mangeprofilen.

Men point har de tjent , så skide være med om enigheden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 21:36

Det kan kun begrædes. Men sitet er nu entydig så dårligt at det er helt ubrugeligt. Ærgeligt.