/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
guppy føder hvor lang tid ?
Fra : babee
Vist : 1648 gange
100 point
Dato : 25-11-10 17:32

hvorlang tid tager en guppy fødsel ?

den er kommet i fødekasse men den ligger helt på siden og har hele dagen haft en hvid "snor " ud bagfra (og det er ikke afførring). så nu har den været igang i mere end 11 timer og der er ikke kommet noget ud endnu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-10 19:02
Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-11-10 19:06

Hvis der går for lang tid, kan du altid låne nogle af mine

-De føder hele tiden...

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-11-10 19:09

Min kone siger:

De føder altså ikke, de lægger æg...

Kommentar
Fra : babee

Dato : 25-11-10 19:33

guppy ér lægger ikke æg det er da vrøvel de føder levende unger

Kommentar
Fra : babee

Dato : 25-11-10 19:35

men fisken var syg det var ikke en fødsel det var det der bugvattersot men en anden fisk har fået unger for vi fandt en unge i akvariet. men vi ved ikke hvilken så det bliver spændende og se den vokse og se hvor den kommer fra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-10 19:36

Så er den altså omkommet og ikke nedkommet?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 25-11-10 19:44

jeps

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-10 20:04

R.I.P.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 25-11-10 21:17

øvøv syntes ikke der var nogle ordentelig svar på mit spørgsmål: hvor lang tid tager en fødsel? øv men har nogle svaret må de gerne komme med det ?

og klaudi dit link svarer ikke på mit spørgsmål. det svarer på hvornår og jeg spørger om hvor lang tid det tager fra den er gået i fødsel

Annuller spørgsmålet
Fra : babee

Dato : 25-11-10 22:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål