/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Op/neddæmping af kabinelys
Fra : moebius25
Vist : 670 gange
20 point
Dato : 13-11-01 09:08

Hej allesammen.

Kan man få et el-rel`e til en polo (1998),som fader/dæmper lyset op/ned når man aktivere
central-låsen??
Hvis ja hvor kan man få det??
Hvad koster det??

På forhånd tak!!

Mvh Morten

P.s. En lille hilsen til Kim`s familie, i denne svære tid R.I.P.

Accepteret svar
Fra : zorgzx

Modtaget 20 point
Dato : 13-11-01 14:51

Du skal såmænd bare føje en passende størrelse konensator ind.

Gå i en elektronikbutik, tag pæren med og lad dem finde en kondensator der giver en passende hastighed.
Denne skal bare have forbindelse inden i lampen, til + på pærenog stel.
Tænder lyset ikke i din polo når du aktiverer central låsen skal du trække en ledning fra central låsen's + kabel (sikringsbox) over en kondensator til kabinelyset også i sikringsbox.

Godkendelse af svar
Fra : moebius25

Dato : 13-11-01 15:00

kanon!!!!

Mange tak.

Mvh Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 15:51

On Tue, 13 Nov 2001 08:07:35 GMT, "moebius25"
<moebius25.news@kandu.dk> wrote:

>Kan man få et el-rel`e til en polo (1998),som fader/dæmper lyset op/ned
>når man aktivere central-låsen??

Jep - et relæ med et par ledninger

>Hvis ja hvor kan man få det??

Enhver biludstyrsforretning

>Hvad koster det??

Ganske få kr - jeg kunne ikke lige finde det i kataloget

Mvh Mogens
Alfa Romeo 3.0 V6

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 17-11-01 17:38

...undskyld, men er det for at få tændt kabinelyset, når man "åbner" ?

Ejer af en ældre model, dog med fjernbetjent c-lås...

iluap