/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
update Windows Explorer 8 Compatibility
Fra : minnam
Vist : 934 gange
200 point
Dato : 25-11-10 00:59

Windows Vista Home Edition. Jeg faar beskeden at der er en opdatering klar til at blive installeret til "update Windows Explorer 8 Compatibility view list ". Jeg checker altid hvad opdateringerne er inden jeg installerer -- men min explorer gaar hele tiden ned naar jeg forsoeger at checke hvad opdateringen gaar ud paa, har annulleret opdateringen, og genstartet , men beskeden i bundlinien om "opdatering klar til installation" popper op igen og igen.. og hele systemet er langsomt og gaar ned.. Internet Explorer skriver hele tiden "not responding" ,,, ser ud til at opdateringen blokerer indtil jeg installerer opdateringen..

Jeg har sat Windows Update til at informere om nye opdateringer inden download og installation .... men ser ud til at denne opdatering ikke er til at stoppe.. ved nogen hvad der er galt ??

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-11-10 11:52

Den opdatering har jeg hentet til min Vista home + Windows7 uden problemer. Forstår ikke at IE8 har noget at gøre med at hente opdateringen. Den hentes jo ned via Windows update.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-10 19:08

Det er til Internet Explorer 8 Kompatibilitetsvisning, den kan du godt hente...

Bedre navigation
Kompatibilitetsvisning
http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/features/enhanced-navigation.aspx

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 25-11-10 21:24

fint der menes jeg godt kan hente den.. mit spoergsmaal gaar ogsaa mere paa, hvordan jeg stopper en opdatering i at blive installeret... Jeg fik beskeden at opdateringen kunne installeres ... men ville foerst lige laese lidt om hvad opdateringen gik ud paa.. det var totalt umuligt at surfe paa nettet efter oplysninger.. dvs da min Internet Explorer hele pludselig gik ned med beskeden om "Internet Explorer not responding" og fik efter flere genstart beskeden om at installere opdateringen. jeg har sat settings til at spoerge foerst inden opdatering, og hakket af at jeg ikke oensker at installere opdateringen, men det blev tilsyneladende "overrulet" ..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-10 14:16

Du skal gå ind i windows opdatering og stille den til at hente opdateringer men ikke installere dem, så kan du nå at slette dem du ikke vil have.

Annuller spørgsmålet
Fra : minnam

Dato : 27-11-10 06:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål . mentakfor jeres svar.