/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Internetbank
Fra : bauchmann
Vist : 2120 gange
300 point
Dato : 24-11-10 16:32

Hej. Jeg ved ikke om det er det rette forum, men jeg prøver.

Når jeg er inde i min netbenk og vil udskrive kontoudtog kommer denne meddelelse frem og jeg kan derefter ikke komme ud af banken uden at slukke for computeren.

Der opstod en fejl i scripter på denne side.

Linje: 2032

Tegn: 1

Fejl: Der opstod en udefineret fejl.

Kode: 0

URL: res://ieframe.dll/preview.js

Håber i kan hjælpe mig, men skær det venligst ud i pap.
På forhånd tak
Torben

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-11-10 16:37

Ring til din bank

de har givetvis en support afdeling, som ka n forklare dig hvilke sikkerhedsindstillinger og andre parametre der skal pilles ved i din browser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-11-10 16:42

Find og åben Internet indstillinger i Kontrolpanel og klik på fanebladet Avanceret, deaktiver advarsler om scriptfejl

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 24-11-10 21:48

Det er 99% sikker din java der laver en fejl jeg har prøvet det samme og efter banken prøvede alt virkede det stadig ikke så slettede jeg java og installerede den igen så virkede det

Annuller spørgsmålet
Fra : bauchmann

Dato : 25-11-10 17:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
I skal have tak fordi i brugte tid på mit spørgsmål. Der var desværre ingen der kunne hjælpe så nu ved jeg ikke hvad jeg skal. Hav en god aften
Torben