/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Magic 8 Ball
Fra : dortedyg
Vist : 1573 gange
300 point
Dato : 11-05-03 08:53

Hvor kan man købe Magic 8 Balls i DK eller DK online shop?

/dortedyg

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-05-03 11:58

Hejsa

Jeg tror nok man kan få dem i århus, i ryesgade ligger der en kurve forretning der har alt muligt geil, der mener jeg bestemt jeg har set dem...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-05-03 13:27

prøv at kigge her..
http://8ball.ofb.net/

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-05-03 13:28
Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 11-05-03 13:57

ok - hvad med nogle butikker i nærheden af Middelfart?

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 300 point
Dato : 11-05-03 14:01

der er ikke rigtigt noget, de er tilsyneladende svære at få fat i danmark, men du kan roligt købe dem igennem amazon, de meget pålidelige, og så kan jeg da lige nævne at magic 8 ball er en mega trend i usa, hvor flere forretnings folk lader disse kugler afgøre deres forretninger for dem......

Godkendelse af svar
Fra : dortedyg

Dato : 11-05-03 14:08

Tak for svaret Melander.

Det har jeg også tænkt på Melander. Det er ikke det nemmeste at opdrive her i landet. Kan man endelig finde dem er det de kedeligt der kun kan svare ja og nej. Man har jo ligesom brug for noget mere hvis det er vigtige beslutninger ;)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-05-03 14:11

tjaaa, jeg ved ikke rigtigt, jeg mener de var meget populære her hjemme for noget tid siden, men det var nok bare en dille, for nu er de ikke til at opdrive...håber du får fat i en.......