/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Snerydningsservice
Fra : Jonassen
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 24-11-10 02:14

Er der nogen der har kendskab til et snerydningsselskab i Aalborg der servicere private kunder?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-11-10 02:26

Hej Jonassen.
Jeg har igennem min veninde som bor deroppe kendskab til en iværksætter fra NørreSundby som til byder det du efterspørger:

Citat
Jeg tilbyder saltning og snerydning af fortorve og stier i Nordjylland.

Områderne jeg kommer i er primært i Ålborg, Nørresundby, Vodskov, Vestbjerg og Sulsted.

Der er faste priser for private grundejere, og for andre gives der tilbud eller køres til timepris.

Venlig hilsen

JM Service/ Jacob Madsen

Tlf. 26160552

Vestergade 39 2 tv

9400 Nørresundby

du kan jo prøve at ringe til ham
mvh
Bennymanden

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-11-10 02:31

iøvrigt er der de fleste steder mulighed for at få den slags service igennem kommunen - de har som regel nogle hold som laver havearbejde om sommeren og snerydning om vinteren.
Det er ofte noget med beskæftigelsesprojekter for unge arbejdsløse ......

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 24-11-10 07:12

De fleste firmaer som udfører have arbejde tilbyder også snerydning.
Prøv at se i den lokale ugeavis.

Med venlig hilsen
HUGO BØRGE

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-11-10 07:40

> Bennymanden

Jeg er selv i den type aktivering og jeg er ung....under 60
I min kommune er det kun pensionister der får den service, og de pensionister der har midler betaler for det.

Der er mange der laver snerydningsservice, men tit skal dem der vil have det tegne en kontrakt hvor de betaler et fast grundbeløb hele sæsonen..........gode penge for firmet i de snefri perioder.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-11-10 08:05

> OK Luffe

Jamen, så er jeg jo også ung, altså under 60 ..... (så længe det varer )

- jeg har godt hørt om det der med at pensionister selv skal betale hvis de har midler til det -
sådan er det jo snart med det hele i disse sparetider ....

noget tyder jo på, at der godt kan blive brug for snerydning i denne sæson - det starter i alt fald
tidligt -
men jeg kan godt se fidusen i en kontrakt for hele vinteren hvis der slet ikke kommer sne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-10 09:13

I vores kommunen kan man kun få den service, hvis man i forvejen får hjælp, f.eks hjemmehjælp

Bare til info

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-11-10 09:57

Jeg har en fast havetur, nogle af de steder hvor pensionisten har "full service" har de fravalgt snerydning, måske fordi at de har aftale med en nabo.

Kommunen havde planer om helt at droppe pensionistservicen, men det blev droppet da der også kom indtægter, så på bundlinien betød det at det var billigere end så mange andre ting der skulle gøres hvis det blev droppet.
Og så er det jo meningsfuld aktivering for de ledige, især for dem der gider lave fysisk og til tider beskidt arbejde.