/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til kænt
Fra : ans
Vist : 1063 gange
500 point
Dato : 23-11-10 19:04

Er det på kandu, du er kendt ?????

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280206

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 23-11-10 19:15
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-11-10 19:23

Citat
Er det på kandu, du er kendt ?????

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-10 20:06

Åhhhh NAJ

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-11-10 23:50

ROOOOLIG NU Krummen....

Tag en beroligende og gå i din seng tag dynen over hovedet og tænk på noget godt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-10 21:14

kænt er kendt flere steder end på kandu.

Når kænt i dette nu annullerede spørgsmål skriver

http://www.kandu.dk/Spg151701.aspx

Citat
hej ans
du har ret jeg er kænt og jeg kænder kandu.dk lidt
og je stæver ikke så godt
10 points dil dig for din dygtighæd

Så har han ikke fattet en skid af hvorfor jeg skrev "kendt" Profilen kendt er optaget for lang tid siden derfor måtte han bruge "kænt" og det var ikke for at rette en stavefejl, men han fatter jo intet.

Han er blevet blacklistet af kandu 61 gange, men kandu fatter vist heller ikke ret meget, han bliver den ene gang efter den anden taget til nåde igen.

Men han er ikke kun kænt på kandu, men også kendt på kandu.

Er det til at forstå

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 21:51

Ja det er i så sandelig her han er kændt
Men ikke for noget positivt.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-11-10 21:55

Mon ikke Klumme har en mobiltelefon og vender tilbage, hvad mon der foregår i teamet en spamprofil som har været smidt ud mange gange får lov at blive, Klummes bramfri skriblerier kan teamet så ikke tåle - ØV

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 22:37

LOOOOL Så røg Kænt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 22:51

Citat
LOOOOL Så røg Kænt

Ja det var godt...men hvorfor har vi ikke Klumme tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-11-10 22:58

Det er da klart at Kænt ryger, jeg har klaget over ham, men jeg har IKKE klaget over Klumme, og jeg fatter ikke hvorfor han er blacklistet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 23:01

Det er nogle stykker der nok har klaget meget vedholdende!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 07:33

3773 -> Ja! Teamet bag kandu.dk f.eks.: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-10 21:46

Ham der med den røde savleklud har sikkert et stort netværk i Taastrup.

Mon ikke han "låner" (i et kort øjeblik) en mobiltelefon, for at oprette en ny profil på kandu. Der er jo mange storfamilier i Taastrup og alle har mere end en mobiltelefon.

Så dette bliver "uden ende"

Han vil blive ved med at husere her på kandu, hvor han efter min mening er en pestilens.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-11-10 22:29

Citat
Han vil blive ved med at husere her på kandu, hvor han efter min mening er en pestilens.

Jow jow, han er skam allerede godt i gang igen...

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280233

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 30-11-10 20:40

Tak for svaret Klaudi.

Jeg vil lige dele point ud. Det er jo ikke til at vide, hvornår jeg selv "skrider i svinget"

Og der er flere point til andre ..... hold øje med seneste 25

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-10 20:53

Velbekomme, vi må jo håbe at de snart får smidt JR ud

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-11-10 23:31

Citat
Velbekomme, vi må jo håbe at de snart får smidt JR ud

Det bliver vist noget af et Sisyfosarbejde at få ham høvlet helt og aldeles ud! :-c