/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Finder den mand ud af at klappe i?
Fra : Krummen
Vist : 723 gange
100 point
Dato : 23-11-10 14:11

Gu ved om den skvaldernosse og linselus snart finder ud af at han ER pensioneret og ikke mere arbejder for PET. I tide og utide bavler det fjols op med holdninger, meninger, risikoanalyser oma. på trods af, at forlængst er pensioneret og han ikke mere har en skid med det at gøre og slet ikke har de fornødne oplysninger til rådighed, for at kunne udtale sig
http://ekstrabladet.dk/112/article1456855.ece

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-11-10 14:51

- kan kun give dig ret, men så kan du glæde dig over denne:

http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=280074

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-11-10 14:52

For mig at se,har han flere gange været ude på at modarbejde PET.
Det undrer mig meget.Han virker ikke videre loyal,overfor sin gamle arbejdsplads. Som om han faktisk har et "horn i siden" på dem.
Citat
og slet ikke har de fornødne oplysninger til rådighed, for at kunne udtale sig

Næh,han får nok ikke ligefrem interne "nyhedsbreve" fra dem.
Men han må jo føle sig kaldet,til at komme med "gode råd".

En anden,der havde lidt af den samme "pligtfølelse"var/er General Hillingsø.Han har også i lang tid efter pensionen,været på med "gode råd" til forsvaret.

De må jo åbenbart mene,at der ikke er andre der er i stand til at "ta`over".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-11-10 14:58

Er det ikke nærmere sådan at de bruges i dagspressen fordi den der ikke er gået på pension ikke vil udtale sig. Så hellere bruge gamle mænd som er ude og som ikke har fingeren på pulsen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-10 15:02

Citat
kan kun give dig ret, men så kan du glæde dig over denne:

Hvad betyder en profilsletning når man har i hundrevis

Nå det var ikke spørgsmålet....

Nu er det vel ret normalt at man beder "afgåede" "experter" om udtalelser ....

Dem der ved noget vil jo IKKE udtale sig (og noget skal aviserne jo skrive om)

Det er såmænd ligegyldigt indenfor hvilken kategori man bevæger sig....

ALLE der TIDLIGERE var noget ved musikken ved (tror de) bedre end de nuværende.....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-10 15:33

Citat
men så kan du glæde dig over denne:
Ja puu ha. Det er edderdyleme utroligt med det fjols. Han må have et utroligt kontaktbehov...og for enhver pris. Nå men ski med ham. Så længe han er i "spjældet" er der da ro. Når han dukker op igen tager jeg den derfra.

Ang. linselusen Hans Jørgen Bonnichsen, så ved han da helt sikkert noget om PET's modus operandi, men når man hører ham i TV og læser, hvad han udtaler sig om i aviserne, så kommer han med det mest utrolige bedrevidende lort, som man stadig skal være i PET for at vide noget om, hvis det skal have informationsmæssig værdi. Han bruger osse vendingen VI gør, VI plejer, VI mener....i stedet for JEG.

Det virker som om han slet ikke har fattet, at han er pensioneret og kun ved hvad de gjorde, da han var ansat og meget af den viden han har, som måske kunne interessere læsere og lyttere er behæftet med tavshedspligt. Pressen er sgu osse nogle underlige starutter.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-11-10 18:16

Øhh hvordan kan i så sikkert bedømme at han ikke ved hvad han udtaler sig om ?

Om det er i PETs interesse eller det modsatte kan vel kun PET bedømme.

Hvis han reelt gjorde skade så tror jeg faktisk han er så loyal overfor den institution han har arbejdet for i så mange år at han nok ville rette ind hvis han fik en henvendelse fra de rette personer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-11-10 18:37

Antyder du at han måske stadig er ansat:
Citat
Øhh hvordan kan i så sikkert bedømme at han ikke ved hvad han udtaler sig om ?

Jae.. måske,som en slags fritids-agent. Weekend-spion??
Det kan jo være pensioneringen,blot er en aflednings-manøvre.

Mosebaek.