/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Busted Year 3000
Fra : Elopius
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 11-05-03 01:01

Er der nogen der har Busted med Year 3000 som kan sende den til mig? Eller som kender at godt sted hvor jeg kan downloade den? Jeg har den selv så jeg kan høre den, men ikke som fil, så jeg kan brænde den ned på en cd... Håber der er nogen der kan hjælpe mig ..!

På forhånd tak ..!

Kommentar
Fra : tdj

Dato : 11-05-03 03:00

Nu er du jo ude i noget snavs.

Men prøv Imesh.com
Der kan man finde det meste.
På nettet kan du få fat i alt, så lad din samvittighed råde!

VH
tdj

Kommentar
Fra : goboo

Dato : 11-05-03 03:25

Ja du kan starte med at finde den på Kazaa. Har du ikke kazaa jamen så finder du det program på www.kazaa.com og downloader filen kmd. Eller der er edonkey. På disse to programmer kan du finde alt fra a til z.....

Så gå du bare igang. Jeg selv bruger kazaa og det er lækkert.

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:22

Hvis du har den på cd, kan du også bare bruge et program, der hedder CDex.
Det er et program til at lave en CD om til MP3.
Det er lovligt, fordi det er en backup af den CD du har i forvejen.

Håber det hjalp. :)

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:33

Øhm... andre forslag ? Har ik fundet den endnu .. :S

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:38

CDex, kan Downloades her: http://www.mp3-converter.com/cdex.htm
Der kan du også læse lidt om den først...

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:40

Jeg behøver ikke noget program der skal downloades, den sang må kunne downloades et sted? Uden jeg behøver jeg doenloade alle mulige programmer, for det har jeg dårlig affaring med :S

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:42

Så må du prøve Kazaa, Imesh, eller WinMX.
Siderne er:
http://www.Kazaa.com/
http://www.Imesh.com/
http://www.WinMX.com/

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:42

og jeg har den hellere ik på cd, og hvis jeg havde har jeg et program der kan lave den om til mp3.. men ellers tark..

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:43

Ok. :)

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:43

fint nok, men endten har de den ikke ellers skal men være medlem og betale penge for det :S

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:45

Hallo hvis der er nogen der allerede ha de der programmer, kan i så ikke downloade den til mig og sende den til mig mail ?? Det ville gøre det noget nemmere for mig ???

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:48

Jeg kan ikke sende filer...
Vi har en proxy, der har lukket al filoverførsel :(

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:49

en proxy ???? Kan du ik sende en musik fil over e-mail ??? :/

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:52

Det har jeg faktisk ikke prøvet endnu, men jeg kan ikke over messenger.

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:54

Nej det ved jeg godt messenger kan slet ik sende i øjeblikket, jeg ved ikke hvad der sker for det. Men Over e-mail kan du godt sende den, i hvert fald på ofir, men også på andre ..!

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:55

Så giv mig en E--mail adresse, så sender jeg den.

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 10:56

Okay peter_sk@ofir.dk

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 11:07

Jeg kan ikke smide filen på nogle af mine mail-klienter.... :(

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 11:08

hvad ?? Kan du ik sende den ? Det burde du kunne ? Hvilket program sender du fra ?

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 11:09

Jeg har prøvet Hotmail, og den anden, der hedder kickassname (Zap Zone Network)

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 11:13

Hvis du har filen som mp3 og ligger på din computerm burde du i hvert fald kunne sende den til mig, ellers lav dig en hurtig bruger på ofir, og send den derfra ..

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 11:14

Brugerprofil hvor???

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 11:16

hvad??

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 11:20

Jeg kan ikke sende den... Tror det er proxy'en, der lukker af... :(

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 11:22

Okey der forstår jeg altså bare ikke .... :/

Nogen andre der kan hjælpe ??????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 11:50

Er der nogen der har Busted med Year 3000 som kan sende den til mig? Eller som kender at godt sted hvor jeg kan downloade den? Jeg har den selv så jeg kan høre den, men ikke som fil, så jeg kan brænde den ned på en cd... Håber der er nogen der kan hjælpe mig ..!

På forhånd tak ..!

Kommentar
Fra : cadmon

Dato : 11-05-03 14:26

Okay jeg har lige hentet den og prøver at sende den til peter_sk@ofir.dk. Men jeg ved ikke om ofir tillader så store filer, men jeg prøver!

Mvh.

Cadmon

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 16:38

Okay må du meget gerne prøve :)

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 16:59

Cadmon ellers så sig lige til, så har jeg et andet sted du kan sende den til ...

Kommentar
Fra : cadmon

Dato : 11-05-03 17:04

Øhh jeg kan i hvert fald ikke sende den til din ofir adresse, men jeg kan godt prøve den anden!

Mvh.

Cadmon

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 11-05-03 17:09

Okay nu snakker vi kun om selve sangen ik? Og ikke et eller andet weird program? Hvis det er vi snakker om sangen så send mig en mail på den der peter_sk@ofir.dk - og så sender jeg dig min anden mail adr. jeg syntes ikke jeg vil offenliggøre flere af mine mail adr. her .. ;)

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 12-05-03 15:23

HAR STADIG IKKE FÅET/FUNDET SANGEN .. NOGEN DER KAN HJÆLPE ?????????

Kommentar
Fra : cadmon

Dato : 12-05-03 17:14

Hej Elophius!

Har sendt dig en mail nu....og ja det er kun sangen! Ikke et eller andet program!

Mvh.

Cadmon

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 15-05-03 16:55

okey kigger ;)

Kommentar
Fra : cadmon

Dato : 15-05-03 21:18

Så skulle den være sendt

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 16-05-03 10:22

Okey kigger så

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 16-05-03 10:28

Den er ikke kommet endnu, men det kan også godt tage lidt tid, så jeg tjekker senere..

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 16-05-03 23:19

Hmm.. er stadig ikk kommet..

Accepteret svar
Fra : Fillihutt

Modtaget 20 point
Dato : 08-06-03 01:01

sender den

Godkendelse af svar
Fra : Elopius

Dato : 08-06-03 01:05

Tak for svaret