/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Se sådan gør hylerne!!!
Fra : bb1
Vist : 1036 gange
100 point
Dato : 22-11-10 20:18

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-11-10 10:47

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad laver du her i debatten - Bøsseholder BajutBent??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-11-10 20:30

Se sådan skriver Tomben Oraklet Hyleren og Løgneren fra Humlebæk. Da han får stillet et par spørgsmål nemlig:

Hvordan 200 meter pludselig kan blive til 300 meter omkring det samme spørgsmål..

Hvor den jagt ligger som har en fast bestand på 50 krondyr og som er hans jagt???????

Tomben, D.L.S. Oraklet. Som ikke står på listen over medlemmerne af dyreetiskråd, selvom han her i jagt debatten ofte har pralet med, at han er medlem???????

Hver eneste gang Tomben er trængt op i en krog, så sker dette. Og tydeligt BW er enten ham selv eller en medløber, som han så får til at udelukke mig, fordi jeg pludselig er kommet for tæt på!!!!

Svar dog på det du bliver spurt om Tombe - efterhånden må jeg da kunne overbevise andre om, hvor utroværdig og fyldt med løgn du er og hvad jeg laver i tråden???????

Jeg fanger dig i den ene løgn efter den anden Du er efterhånden kommet så langt ud, at du ikke kan huske, hvad du selv skriver - søg dog hjælp mand

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-11-10 23:45

Betterwisser som måske er den der har flest forskellige profiler herinde. Har stadig ikke forstået, hvad det hele går ud på: Spørgsmål og svar også længe det ikke er feset ind på lystavlen hos ham. Vil jeg foreslå at han lægges på is ellers kommer vi aldrig videre..

Oraklet Tomben D.L.S. mand på de bonede gulve om ham er der kun at sige: At han efterhånden er fanget i så mange løgnehistorier, så en hver kan se hvor utroværdig den mand er og hvor farlig han er for jagten i Danmark....

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-10 05:41

Så er tosserne på banen igen med endnu en underholdende jagttråd

Hvor er der ærgerligt at man ikke må duellere i Danmark mere, så kunne alle disse 'store' problemer være løst en tidlig morgenstund, med de elskede våben i hånden!

Stiller gerne op som sekundant for hvem som helst af jer, hvis en ulovlig duel kommer på tale!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-10 07:41

Du kunne jo gøre det her.........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-11-10 19:22

Nu er det jagt tiden på ænder, der skal reduceres ifølge orakeltomben. Nu fortæller han alle jagtmodstanderene at der ingen ænder er. Selvfølgelig er der ænder lige så mange som sidste år, men når man sidder ved sit eller rettere svigerfars lille mosehul aften efter aften og knalder forbi på de ænder, der kommer, så stopper de selvfølgelig med, at komme, det gør de også hvis man ikke gider fodre en smule, lige så der bliver spist op, for ellers kan man sidde og skyde rotter i stedet for.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-10 09:32

Nåeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tombes and var en skrøne!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-11-10 13:43

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-11-10 08:30

--------------------------------------------------------------------------------
Mjaeh - jeg er squ en værre en - iflg. Bøsseholder BajutBent (alias løgnhalsen Bent Ballegaard Knudsen).
Men jeg handler trods alt ikke med kvinder - som en vis anden herre. Har din papsøn været tilfreds med købet??

Tonganeseren

-------------------------------------------------------------------------------
Så skete det. Tomben D.L.S. Orakel fra Humlebæk `s indlæg er i dag sendt til min advokat med krav om, at han anmeldelse for ærekrænkelse: Jeg har tidligere skrevet at han skulle holde min familie uden for og en udtalelse om, at jeg er menneskehandler finder jeg mig simpelthen ikke i…

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 27-11-10 15:50

Kære Bent Ballegaard Knudsen.

Det er sørme et skræggelig humor du er i. uden at kender nogle af din familje er det sanli en alvorligt adfær med en retsag. jeg syns ikk du skal skyd med skarb-jeg har skam set nogen af din svar i andres samenhæng og du give den sanli ikk sel for lit. så mon ikk det er noet forhaste med din tiltak ?

Håber at tekstn er forståli - men som jeg har gjordt opmærkson,så har jeg vært syg og er begynt helt forfra med stavnin.

Med venlig hilsen

Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-11-10 17:15

Kære Hr. Skælvertram.

Ja, det er sikkert rigtigt mange af mine svar du har læst!!!

Indmeldt 6-11-2010 indlæg 1 stk. som straks belønnes - det kan man jo selv gøre med en dobbelt profil - så min gode ven. Jeg stoler ikke på dig

Sagen mod Oraklet D.L.S. mand på de bonede gulve E.B.Berthelsen Humlebæk fortsætter og ved du hvorfor: Fordi han direkte beskylder mig for, at overtræde en af de alvorligste lovovertrædelser der findes menneskehandel. Da jeg samtidig har en store familie af udlændinge er jeg nød til at beskytte den og sidst men ikke mindst: Jeg har i modsætning til E.B.Berthelsen ingen papsøn, men to sønner.
Så den sag går sin gang - det kan du være sikker på. Det er også vigtigt at huske og det må du da have læst - at jeg advarede ham sidste gang han begyndte at drage min familie ind i dette her....

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 28-11-10 09:45

Kære Bent Ballegaard Knudsen.

Hvofor staver du mit navn forket - er det med ville ? jeg skrive ikk til dig fordi du nødvendivis ska gør grin med mig.jeg forstå heller ikk dit påstan at jeg er en annen - hel ærlig synes jeg du er lit uforskamet.vad har papsøm at gør med din børn eller har jeg misforstå noet ?

Med venlig hilsen

Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-11-10 14:46

Ja du har - det er din ven Tombaneseren, der kalder min søn for en papsøn - han skulle hellere rette dine stavefejl......

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 28-11-10 16:30

Hr. Ballegaard Knudsen.

Jeg har læs noet forkert. jeg tror det stod papsøm, men der er gåt op for mig at det stå papsøn.det beklaker jeg.men det virke sårene at du ikk kan forstå mit problem med staunin som skylles fler blodproper i jernemen jeg forsøge.ham Tombaneseren kende jeg ikk så derfo kann man ikk kalde ham min ven.men har har aldrig jeneret mig. hvofo skal jeg blande in jers fjenskap det forstå jeg ikk.vis du vil forstå som en reel person syns jeg du ska lade værd med at jenere folk.jeg må inrømme jeg føle det meget ubehaglit at bliv korexet af dig.

Med venlig hilsen

Einar Skjælvertamp

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 28-11-10 21:38

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar