/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Boligindskud/lån
Fra : Tutsepigen
Vist : 1168 gange
100 point
Dato : 19-11-10 18:22

Der er noget jeg ikke helt forstå , jeg er ved at skal søge boligindskud til en lejlighed , men har fået af vide at man ikke kan få støtte vis huset er fra før eller efter 1964 , jeg står og vil flytte ind i et boligkompleks hvor den ene ejndom er blevet bygget sener end de andre , jeg og har fået af vide at jeg ikke kan søge om boligindskud til den men godt de andre ??? Lidt svært at forstå da den jeg vil søge på har billiger husleje (Har fået af vide at jeg "måske" kan få den ved at søge en enkelydelse ???)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-10 18:34

Og hvad er spørgsmålet....

Vi kan jo ikke ændre DIN forståelse eller de regler der er på området....

HVAD har støtte iøvrigt at gøre med lån

Bankerne låner gerne penge ud til "solide" borgere....

Kommentar
Fra : Tutsepigen

Dato : 19-11-10 18:46

Oki manglede måske at skrive at det er komunen som skal hjælpe da jeg ikke har job for tiden :-/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-10 19:16

Så er der jo ikke andre muligheder end at følge de regler du har fået oplyst....

Siger reglen 1964 er der jo ikke noget at gøre selvom det kan syntes uretfærdigt

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-11-10 19:21

Hvis du ikke har job, skulle du bruge tiden på et dansk som enkeltfag på 4 klasses niveau. så kunne du lære at stave og udtrykke dig forståeligt .

Godkendelse af svar
Fra : Tutsepigen

Dato : 19-11-10 19:38

Tak for svaret refi.