/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC HD Mini
Fra : Dipsey
Vist : 1370 gange
50 point
Dato : 19-11-10 17:45

Jeg har to spørgsmål.
Hvordan får jeg fjernet det store ur, så jeg kan have billede på i stedet, og er det muligt at få mp3 som alarm tone? Har søgt på nettet, men der er kun svar til andre typer HTC mobiler, der ikke er magen til inden i

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-11-10 17:53

Bare hold fingeren på uret. Så kommer der en "fjern" knap som du trækker uret ned på.

Du kan godt bruge MP3 som ringe tone.

Find din sang i afspilleren, vælg "menu" og "anvend som ringetone".

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 19-11-10 18:11

Der sker bare ikk rigtig noget når jeg holder det inde..
Har ringetone, men som alarmtone til vækkeuret.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-11-10 20:14

Hm. Jeg har en legend, men det burde vel være det samme.

Så kan de vælge "menu", "indstillinger", "personaliser". Her kan du vælge forskellige profiler.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 19-11-10 20:15

Ja, men det fjerner desværre ikke uret når jeg vælger en anden baggrund :(

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-11-10 20:24

Er det uret med vejret vi snakker om? http://www.htc.com/dk/product/hdmini/overview.html

Det er jo bare en widget og man fjerne dem jo ved at holde fingeren på den og trække den ned til "fjern".

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-11-10 20:27

Prøv "menu", "indstillinger", "personaliser", "scener" og vælg "ren skærm".

Så skal den da forsvinde

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 19-11-10 20:29

Ja, ved ikke om selve vejret der er over billedet også forsvinder, men kan ikke bare køre det ned. Så går den over i genveje i stedet.
Og kan ikke se scener under indstillinger ;/

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-11-10 20:38

Beklager men så er det åbenbart ikke det samme

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 19-11-10 20:40

Begynder at tro det slet ikke kan lade sig gøre på denne model :(

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-11-10 20:55

Det kan jeg ikke forestille mig. Det kan være at der er andre der kan svare på det.