/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ingen mails ved nye svar på mine indlæg
Fra : ingelein
Vist : 748 gange
50 point
Dato : 18-11-10 20:14

Hej
Desværre får jeg ikke længere nogen svar i min private mail, når der bliver afgivet svar til mine spørgsmål her på KanDu.

Er der nogen forklaring på det? Jeg har kigget under de emner jeg kan krydse af i min profil.
Jeg har ikke ændret noget i dem siden jeg blev medlem herinde.

mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-10 20:24

Er det den rigtige mail du har sat til din profil.
Du kan se det her:
http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=89494 altså når dit eget nummer er sat ind.

Som her:
http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=151625

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-11-10 20:44

Ingelein - mail fra Kandu, er desværre ramt af manglende service.

Hvis jeg er heldig kommer der max. mail 1 gang om ugen, og så vælter det ind.
Sådan har systemet fungeret i mange måneder - systemet lukker nok snart ned!

Kandu bliver dårligere og dårligere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-10 21:37

I har bare en "kikset" profil........................der kommer da mail til min profil (gmail) - endnu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-10 21:44

os min - endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-10 21:45

Jeg har i månedsvis fået mails i - bunker - mange dage uden, andre dage kommer de så væltende, meget gamle mails, og lige pludselig kommer der en enkelt mail kun en time forsinket

Jeg har efterhånden vænnet mig til det, og troede faktisk det kun var mig der havde det sådan, da der ikke var nogle skriverier om det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-10 22:00

ingelein

Jeg ved ikke helt, hvad du mener med

Citat
Desværre får jeg ikke længere nogen svar i min private mail, når der bliver afgivet svar til mine spørgsmål her på KanDu.

Hvis det er dine åbne spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg151151.aspx

I ovennævnte spørgsmål er du den, der sidst har skrevet et indlæg den 7.11.10

I dette

http://www.kandu.dk/Spg151094.aspx

er der først kommet indlæg efter du oprettede dette spørgsmål, som jeg nu svarer på.

Har du ikke fået mails til http://www.kandu.dk/Spg151094.aspx .... der er 3 indlæg siden kl. 20:30

Hvis det er i dine spørgsmål, hvor du har accepteret et svar og lukket det, så får du ikke mails fra kandu.

Men jeg er i tvivl om, hvad det er du mener med manglende "private mail"

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-11-10 22:24

Det er Kandu's mail-system, der er fejl på og jeg er ret sikker på, at de ikke gider at gøre noget ved det.

Jeg mener, at det min. er 2 dage siden, at jeg har modtaget mail fra Kandu - så snart vælter de ind på min E-mail.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-10 22:43

Jeg modtager de emails fra kandu, som jeg selv ønsker.

Men jeg er i tvivl om, hvad ingelein mener med "private Mail"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-10 23:06

IBM... jeg har fået en bunke mails idag... så er det nok din tur i morgen

ans... vedr private spørgsmål, så må det være dette der menes

Citat
når der bliver afgivet svar til mine spørgsmål her på KanDu.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-10 02:37

Du er ikke den eneste. Der er ikke reel opdatering, og når der kommer mail om, at et spørgsmål er besvaret, og man kan læse svaret inden for næste time, - er det 2 dage siden, svaret blev låst.
Og som flere skriver vælter det pludselig ind med mail, og af samme grund er alt mail fra Kandu fravalgt på denne computer. Den bedre halvdel får pip, - og det dur jo ikke

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 19-11-10 06:20

Citat
når der kommer mail om, at et spørgsmål er besvaret, og man kan læse svaret inden for næste time, - er det 2 dage siden, svaret blev låst

Ja, hvad skal man bruge det til?

Faktisk burde de folk, der prøver at hjælpe konstruktivt med at besvare andre menneskers spørgsmål have fri adgang til at se, hvem der så "vandt" og hvad det *rigtige* svar så var.

Så man ikke, f.eks skulle give 50 points for at åbne et lukket spørgsmål, hvad man måske ikke lige har lyst til ...

Var det ikke en Kandu.dk julegave idé?

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 19-11-10 07:05

Angående dit spørgsmål, Ingelein

Så har jeg da lige kontrolleret nu. På grund af dette, dit spørgsmål. Og der kommer da mails fra Kandu.dk til mig.

I går kom det et, som svarede til dato og tid, helt nøjagtigt.
Aner nu ikke om det er alle mails som kommer. For jeg plejer nu ikke at kontrollerer den specielle "Kandu.dk-mailadresse" (Opera mail) ret tit, kun for at tømme mail-boxen, hvilket er gjort nu, så tak for dit spørgsmål om mail ...

Og godFredag, 19 November 2010 til alle mail-brugerne i tråden

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 19-11-10 07:12

**************************************
Kære Ericson,

Nu er dit tip "§ *Kun* for FACEBOOK nørder §" i kategorien "E-Mail"
færdigbedømt af de andre brugere, og du har modtaget -20 for dette tip!

Du kan se bedømmelserne på følgende adresse :
http://www.kandu.dk/tip21344.aspx

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk
***********************************************

Her er beviset...

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 19-11-10 13:05

Hej Ingelein

Der har været et par perioder jeg ikke har modtaget mail's fra Kandu.

Min løsning var at fjerne alle flueben, klikke på Gem, logge af, loge på igen og sætte fluebenene jeg lige havde fjernet, og klikke på gem.
Herefter kom de mail's der skulle komme.

/f.larsen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-11-10 17:05

Jeg får mail- det er lang tid siden, at jeg har haft problemer.

Der har været et par gange hvor det var et generelt problem.

Jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor nogen kun får mail en gang imellem eller i stimer .

Har skrevet til service@kandu.dk, hver gang nogen har skrevet her omkring manglende mail.

Det gør jeg så igen- måske I der mangler mail, kunne gøre det samme.?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-11-10 23:43

Hej til alle der har svaret.

Igen har jeg måttet logge mig ind på Kandu for at se om der var kommet svar.

Med private mails mener jeg at der kommer en meddelelse fra "kandu" om at der er kommet en kommentar til mit spørgtsmål.

Da jeg har skiftet PC til Mac - men dog har delt Mac'en, så den også kører Windows på en partitioneret HD, troede jeg i første omgang at "kandu" mails på en eller anden måde røg i et spam-filter.

Det har jeg tjekket nu. Men stadigvæk ingen mails når der er kommet kommentarer.

Det virker jo ret uhøfligt at man ikke svarer tilbage, når nogen ulejliger sig med et svar til mit spørgsmål.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-11-10 00:01

Hårdt og brutalt:

Normalt plejer man i et forum at kunne krydse af om man ønsker en mail i sin mailboks på hjemmepc'en når der er kommet et indlæg eller svar på et spørgsmål man enten selv har stillet eller abonneret på.

Hov - der var noget med at abonnere - det står lige ovenover i denne boks
"
Citat
Abonner på dette spørgsmål
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål.

Hvorfor virker det så ikke????
mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-11-10 00:04

Altså:
Det står i den boks, hvor jeg skrev min kommentar - men er ikke med i det svar, som i læser.
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-11-10 03:31

Ja, her fungerer det ihvertfald ikke. Her mellem 2 og 3 i nat, er der kommet 25 mail fra Kandu. Gamle indlæg og lukkede svar...
og enkelte nye svar.
Mon andre også har fået en stak mail - og samtidig er Kandu så l....a....n....g.....s.....o......m. Tvivler på at der er en sammenhæng, men underligt hvorfor kandu i perioder er håbløs langsom, og hvorfor lige fra 2-3, hvor det vælter ind med mail?

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 06:22

Citat
Det virker jo ret uhøfligt at man ikke svarer tilbage, når nogen ulejliger sig med et svar til mit spørgsmål.

Enig

Men hvornår har du oplevet, at Kandu.dk svarer tilbage, når man skriver til den e-mail adresse, man nu henvises til ???

Ja, det har ikke noget med spørgsmålet at gøre!!!

Men Kandu.dk svarer da aldrig ...
Så hvorfor skulle posten være normal?

Er det normale ikke, at det ikke fungerer?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-11-10 10:18

Ja, som kom der umiddelbart hul på ballonen - jeg har modtaget ca. 100 mail's mellem klokken 01.50 og 03.45. - Så det er typisk et Kandu problem!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-10 11:26

Hul på ballonen

Det lader det jo til- eftersom flere har fået de mail de manglede.

Lad os så krydse fingre for- at Ingelein også har fået mail.

Det er ikke unormalt at systemet kører langsomt, når der er nogle fejl der bliver rettet.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-11-10 11:31

Citat
Det er ikke unormalt at systemet kører langsomt, når der er nogle fejl der bliver rettet.

Jeg tror det er sjældent de retter fejl, de afhjælper kun det mest nødvendige, når der er tilstrækkeligt mange der har sendt mail til dem.

Jeg er bange for, at Kandu er ved at synge på sidste vers!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-11-10 12:23

Hej
Ja - og hurra - !!!!
Jeg sendte en mail til Kandu's service og forklarede problemet. Det lader til at have løst et problem for andre end Ingelein.

Tak til Kandu's Team

mange hilsner
Ingelein

Ps. når jeg har været usikker på hvor fejlen kunne ligge - var det min udskiftning af PC til Mac, som måske har andre indbyggede filtre. Ikke kun måske - men rent faktisk har helt andre filtre end Windows.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-10 12:32

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-10 17:33

For første gang i månedsvis får jeg mail med denrigtige dato og årstal

Tak for det Ingelein og andre som jeg også ved har skrevet og fortalt om problemet

Det er bare om at nyde det så længe det varer

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 22-11-10 18:14

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg kan li "ros" eller et positivt svar. Måske skulle "Kandu" teamet have haft mine points

Mange hilsner
Ingelein