/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
TYVERI AF NUMMERPLADER
Fra : ronnib
Vist : 669 gange
48 point
Dato : 18-11-10 19:25

Hey, vil gerne be alle der se det her holde øjne og øre åbne, der er en eller anden der har stjålet mine nummerplader mellem den 16/11 klokken 00.00 og den 18/11 omkring 8 tiden.

Bilen holdt i nødsporret ca 1500 meter fra Nyborg afkørsel øst ( afkørsel 45)

nummerpladen er : BF 28 697

alle der ser de nummerplader eller har været forbi bilen og set noget der måske kan hjælpe kan kontakte mig på 71 11 97 32 eller her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 19:30

Nååå du er vokset fra det med at hakke knallerter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-10 19:30

Det er da politiet der har pillet dem af,når du nu har holdt i nødsporet i flere dage!

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 18-11-10 19:32

Klaudi: Nope de har ikk :) har haft ringet og det er ikk dem, så de er meldt stjålet, og ydermere er der skrabet en del maling af på bagkofangeren og en eller anden har smadret sidespejlet oss...

Klumme : hehe ja det er efterhånden nogle år siden jeg har det :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 19:37

Godt nok...Ser jeg dine plader i Nordjylland, skal du få et praj

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-10 19:39

Surt show, så må du jo bestille nogle nye

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 18-11-10 19:39

hehe takker ;) ja man ved sgu aldrig hvor de ender, politiet mente de ville blive brugt til benzin tyveri

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 19:48

Sikkert, men de fleste steder skal man enten betale forud eller bruge en automat. Der er dog stadig steder hvor man kan tanke "gratis".

Og stjæler de 4 - sæt af gangen, så har de lidt at tage af. Tanker de for 500 kr pr gang gir 5 sæt jo alligevel 2500 kr. Meget god timeløn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 19:50

4 - 5 sæt mente jeg

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 18-11-10 19:57

klumme: ja nemlig, kan godt se det er et godt forretnings tip for den slags typer af mennesker ;)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 18-11-10 21:24

Det er desværre blevet ret udbredt, at forsyne sig med andres plader. Min svoger kom hjem fra ferie til en bil uden plader. Betjenten fortalte ham, at det var absolut ikke ualmindeligt.
På SKAT fik han at vide, at han "kun" var nummer to, - den dag, - men 20 - 25 sæt om ugen er ret almindeligt. Gang det så med 1180 kroner = en ret god ekstraindtægt i statskassen, men til, at blive edderfortærende rasende over.
Chancen for, at du ser de plader igen er mindre end minimal.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-10 21:42

Ok jeg kikker - hvis de plader kommer til København eller omegn.

Det er jo ret nye plader - er der blå EU mærke på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 22:47

Citat
politiet mente de ville blive brugt til benzin tyveri

Lad os håbe på det....og at de så er så søde at fylde på din bil...som tak.

Undskyld...smutter ud igen

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 19-11-10 00:21

Ja det blå eu mærke er på :)

pia skov: ja det ville sgu være dejligt, specielt med de benzin priser vi har for tiden :)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-10 03:04

Uha - sikke mange parkeringsbøder, du kan risikere at få!
Emnet var i fjernsynet her i aften, og et råd var, at man skulle sætte sin plade fast med så mange skruer, at det var umuligt at fjerne pladen, uden den ville gå i stykker.
Surt show, - den bliver ikke nem at finde

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 19-11-10 14:25

Katekismus: hehe har heldigvis meldt dem stjålet :) ja den er oss første os sidste gang jeg bruger klik, går ned i thansen og køber noget rudelim og så bliver de sgu limet fast ... så gad jeg godt se den tyveknægt der kan få de plader af

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-10 22:03

Den sidste fidus de har fundet på er at printe den i en blæksprøjte og laminere den.

En bil med en sådan fætter blev snuppet forleden, den havde kørt et par måneder, og den blev kun opdaget grundet at lamineringen var blevet utæt og papiret krøllede.

Hmm, det ender sgu med at biler skal udstyres med GPS for at hindre flere slags svindel.