/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Overdækning af campingvogn
Fra : kelo1804
Vist : 3290 gange
300 point
Dato : 18-11-10 12:50

Er der nogle gode ideer i forbindelse med overdækning af campingvogn?
Her tænker jeg udelukkende på beskyttelse mod nytårsraketter.
Ikke noget med carport oa. fast.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 14:09

Hejsa.
Du kan da købe et cover til din vogn.
http://www.campingpriser.dk/shop/caravan-cover-204c1.html
Det tager da det meste hvis der skulle falde rester ned.

Kommentar
Fra : kelo1804

Dato : 18-11-10 14:35

Har jeg, men tror ikke det er nok, det er jo nogle voldsomme raketter der falder fra stor højde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-10 14:58

Du må "efterlyse" en nytårsovernatning i en lade

Mange landmænd tilbyder vinteropbevaring, så mon ikke du kan få din opbevaret bare en enkelt nat.

Flere campingvognsforhandlere har også deres forretninger i industriområder, hvor der ikke bliver fyret raketter af, måske du kan få den ind bag hegn der??

Vi bor i et villakvarter med mange nytårsraketter, vi har nu aldrig været uheldige med bulet vogn, men til gengæld har vi fået ødelagt taget på vognen to gange pga hagl, den ene i DK

Hvis du har kasko på vognen og uheldet er ude, så får du et nyt tag

Kommentar
Fra : kelo1804

Dato : 18-11-10 15:40

Ikke lige det jeg søger, men tak for svarene.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-10 15:54

Rockwoolmåtter

Kommentar
Fra : kelo1804

Dato : 18-11-10 16:24

Ja de "hårde" man bruger til gulv nok lidt for bøwlet.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-11-10 18:19

gamle madrasser og så en presenning over til at holde på det.

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 150 point
Dato : 18-11-10 19:58

kelo1804

prøv med vintermåtter det er ikke bøvlet

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-10 21:50

kelo... jeg skrev da ikke bats, men måtter.... og det var nu også bare et forslag

Jeg har engang set en tumpe der prøvede at redde sin bil for haglskader, ved at smække en liggestol på taget... det kan ikke anbefales

Godkendelse af svar
Fra : kelo1804

Dato : 19-11-10 08:26

Tak for svaret bibsamie.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-11-10 21:31

kelo1804

selvtak.

Per