/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan man have flere Mail programmer.
Fra : EiHaBr
Vist : 921 gange
100 point
Dato : 17-11-10 17:05

Kort og godt kan man have flere mail programmer liggende på maskinen uden problermer.

MVh.
Eh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-10 17:07

Jeg har 3, Windows Mail, Windows Live Mail 2011 og Thunderbird,
det virker da meget fint, jeg kan ikke rigtigt bestemme mig til hvad jeg skal bruge

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 17-11-10 17:07

Ja,- jeg har 4, men tror ikke der er begrænsninger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-10 17:12

Jeg har mange, 3 Windows live, 2 googlemail og flere Ofir mails. Det giver vel en 8-9 stykker. De fleste bliver brugt til reklamemails. 3-4 af dem åbner jeg et par gange om året. 2-3 af den ser jeg daglig.

Og hvis jeg beslutter mig til Outlook så runder jeg 10. Men jeg kunne sagtens have 100, det er bare besværligt.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-11-10 18:10

Skal man så kun have en Mail adresse tilsluttet hver program eller er det det program man først åbner der henter mails fra alle adresserne man har.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-10 18:11

Det er det program du først åbner der henter fra alle adresser, hvis altså det er sat op til det...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-11-10 18:13

@ granner01:
Du blander da vist tingene godt og grundtgt sammen, nu kan jeg bedre forstå dine svar i et par andre tråde

Spørgsmålet i denne tråd gik på email programmer men dit svar blander både email konti og email programmer i en pærevælling

Et email program er et stykke software du har på din computer.
Eksempler på emailprogrammer: Windows mail, Windows live mail, Microsoft outlook, Microsoft outlook express, Mozilla Thunderbird.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-11-10 18:56

Okay Klaudi tak for det, det er da til at forstå.

Og til Exterminator og Granner. De Mail programmer Exterminator nævner er så vidt jeg kan se, dem af dem jeg kender, programmer der ligger på ens egen PC og henter mails hjem til computeren, hvorimod G-mail og Ofir osv. der ligger mails på en server et andet sted, f.eks hos Google. Sådan har jeg forstået det i hvert fald.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-10 20:01

Ja du kan have flere mail programmer med en eller flere mail-adresse i hver.
Du kan også have flere mailprogrammer med samme mail-adresse i.
Men det kan godt blive lidt bøvlet.

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 17-11-10 20:06

Snart kan du også få en EiHaBr@Facebook.com e-mail adresse ...

http://www.version2.dk/artikel/16993-facebook-klar-med-e-mail-og-chat-til-500-millioner-brugere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-10 20:18

Gmail kan hentes i et mailprogram.
Gmail kan køres fra alle computere og mails kan lægges i mapper
Adresselisten er altid ved hånden, når gmail køres via www.google.dk og du så har logget ind.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-10 20:20

Citat
Kort og godt kan man have flere mail programmer liggende på maskinen uden problermer.

JA

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-11-10 10:50

Tak for svaret Klaudi.
Og tak til alle oplysninger der kom frem.