/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ThinkPoint
Fra : HanneTh
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 16-11-10 10:22

Hej
Jeg har på en eller anden måde fået downloadet ThinkPoint på min bærebare, og har læst mig til at det er et falskt virusprogram. Hvordan slipper jeg nemmest af med det igen, jeg kan ikke komme på internettet, Thinkpoint starter bare en scanning af min computer, jeg kan heller ikke lave en systemgendannelse, dette starter også Thinkpoint og er det nogen der ved hvilke skader ThingPoing ellers kan lave ??
Håber på hjælp i et let forståeligt sprog, da jeg ikke er så skarp i teknik og systemer

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 60 point
Dato : 16-11-10 10:34

Har du muligheden for at læse dette, og installere det anbefalede program, - evt. i fejlsikret tilstand.
Læs siden :
http://www.2-viruses.com/remove-thinkpoint

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-10 12:40

Citat
Håber på hjælp i et let forståeligt sprog, da jeg ikke er så skarp i teknik og systemer

Citat
uddannet EDB-programmør fra de gode gamle Dos-dage

Godkendelse af svar
Fra : HanneTh

Dato : 17-11-10 13:28

Tak for svaret stilkene.

Jeg har nu fået fjernet ThinkPoint fra min bærbare, men ikke ved hjælp af Spyware Doctor, det kostede nogle $$$, men det lykkedes gratis med Malwarebytes
Tak for hjælpen