/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 4 eller Nokia N8?
Fra : ponda
Vist : 558 gange
90 point
Dato : 16-11-10 00:14

Hvad synes i er bedst?

Jeg skal have en ny mobil
Skal jeg vælge en Nokia N8 eller en Iphone 4?
Jeg har altid haft Nokia og har været glad for dem, men andre siger at en Iphone 4 er bedre
Fordele og ulemper hvad ville i vælge?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-10 08:08

begge to

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-10 08:08

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 15
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 29

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-11-10 09:10

Nu har du jo ikke skrevet noget om, hvad du skal bruge telefonen til, og derfor kan der kun rådgives udfra subjektive holdninger.

Jeg har Iphone 4 (og før det havde jeg Iphone 3), dette var første gang jeg ikke havde Nokia (N95, E71) og jeg er lykkelig for mit valg.

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 16-11-10 13:49

Teil har ikke råd til begge og hvorfor det citat?

Kortoververden... hvad jeg skal bruge den til... hmm... ringe, sende sms, høre lidt musik og gå lidt på nettet osv lige som andre mobiler

Jeg har selv en Nokia N86 nu.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-11-10 15:55

Med det behov er den ene jo lige så god som den anden, så du skal jo bare vælge den du synes er sjovest at se på.

Jeg har valgt Iphone fordi jeg er Mac bruger, og har en dejlig nem synkronisering, både af kontakter, kalender og mail, men også af alt andet indhold