/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ipod ??
Fra : piaskov
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 15-11-10 13:56

Hej alle.
Nå her i week-enden fik jeg overdraget en ønskeseddel til julegaver fra min niece.
Hun ønsker sig bl.a. "hovedtelefoner" til sin Ipod
Jeg spurgte hende så om det var nogle store hørebøffer eller dem til at sætte ind i ørene.
Det var da ligegyldigt svarede pigen
Nå jeg kiggede så på nettet her til morgen og kan jo se at det er et bredt område.
Og kloge jeg aner ikke en levende F** om sådan noget.
Priserne ligger jo fra 39 kr og derop efter.
Vil da mene at pris og kvalitet måske hånger bare lidt sammen når det er dette det drejer sig om.
Om ikke andet er der vel en forskel i lyden der kommer ud ... jo billigere jo ringere.
Eller hvad ???

Der er da nogle af jer der har bare lidt forstand på det.
Hvad skal jeg vælge ??

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-11-10 14:18

Se her: http://www.kelkoo.dk/ssc-120901-ipod-h%F8retelefoner.html

Vælg et sæt der passer til den pris du vil give for, men sørg for at de "passer" til en Ipod
- så kan det ikke gå helt galt !!!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-11-10 15:50

Creative har et godt sæt (til rimelig julegavepris) hvor der hører flere gummipropper til så der er til enhver ørestørrelse.

For store kommer ikke ind og falder så let ud.
For små er løse og giver dårligere lyd med kortsluttet bas, og falder også let ud.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-10 15:55

Dyrker hun løb og sådan- så ville jeg vælge de små til at sætte i ørerne.

Men helst den type hvor de kan forme sig i øregangen- dem som der normalt følger med sidder ikke så godt fast i øret.

Det er sikkert også derfor hun ønsker sig nogle nye.

Hvilken type er hun ? sådan tøjstil osv.

Hvis det er meget feminint - tror jeg ikke hørebøfferne passer. Hvis det er en mere rå stil, med slidte bukser, store tørklæder- conversesko osv Så tror jeg på hørebøfferne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-10 16:39

Jeg har et sæt der ligner disse og de er gode, du skal ikke købe de billige,
det er noget l...
http://www.mytrendyphone.dk/shop/icandy-stereo-headset-33241p.html

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-10 17:25

Tak for svaret Klaudi.
Og så er de i stereo.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 17:44

Velbekommen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-10 18:52

Citat
Og så er de i stereo.

er der nogen som ikke er det ?

så vil jeg da gerne vide det inden jeg køber mine egne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 18:59

De er i stereo alle sammen, det smart, en dims i hvert øre, og man kan høre(musik el. andet)
tror ikke man kan købe et headset i mono, men man ved jo aldrig

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-10 19:53

Citat
De er i stereo alle sammen,

Tænkte det nok Jeg blev bare helt bekymret, om der var noget udstyr som var så gammelt som der kunne købes stadigvæk