/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan ville du begå selvmord?
Fra : PeterTheisen
Vist : 4884 gange
10 point
Dato : 14-11-10 17:48

Hvordan ville du begå selvmord, hvis du skulle?

Jeg ville nok skylle en overdosis Baldrian (receptfri sovemedicin) ned men en flaske whisky.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 17:50

Den tanke kunne slet ikke falde mig ind - uanset hvad så er der altid chance for at det bliver bedre i morgen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-11-10 17:57

Du vil højst sandsynligt brække dig af den cocktail...... og vågne op med nogle gedine tømmermænd

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-11-10 17:58

Peter så gør det da, så slipper vi andre for dine dumme spørgsmål!

Er du medlem af "Liberal alliance", det lyder sådan.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-10 18:00

Sjovt du lige dukker op med dine mærkelige ? samtidigt med spammer jørn,
du kan nu nok ikke slå ham hvad tåbelige ? angår

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-11-10 18:13

Citat
Hvordan ville du begå selvmord?

Er der slet ingen nedre grænse,for tåbelige spørgsmål???

Hvis du keder dig så gudsjammeligt,så begynd at pille næse og "lav hoved".
Men det gør du måske allerede.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-11-10 18:19

Prøv med Baldrian & Whisky.

Derefter vil jeg gerne høre resultatet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-10 18:32

Det spørgsmål kan gøre mig indædt rasende

Jeg kender to som det lykkedes for--- og så hvad det gjorde ved deres familier --- de er aldrig kommet
over det, føler skyld til deres dages ende, selv om de var helt uskyldige, så bebrejder de sig selv for at de ikke opdagede der var noget galt.

Jeg kender så også en der overlevede... den efterfølgende uge var noget så rædselsfuld. Hun havde taget en overdosis panodiler, og blev opdaget, men der gik en hel uge, før man kunne svare på, om hun havde fået indre ødelæggelser, som hun måske ikke kunne overleve

Der er intet der er så slemt, at det ikke kan blive værrer Og tænk så på dine pårørende, før du gør noget rigtig dumt... gå til lægen til at starte med og få hjælp

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-11-10 18:53

Jeg vil give Nordsted1 fuldstændig ret.

Desuden er jeg slet ikke sikker på, at baldrian og en flaske whisky er nok til at slå en voksen mand ihjel, men du vil sikkert være dårlig i flere dage bagefter.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-11-10 18:58

Citat
Hvordan ville du begå selvmord?

Her burde Kandu`s moderator også indover.Underlig perfid spørgsmål.

Kan se at de har fjernet spørgsmålet,om retten til at blive født. (Heldigvis).

Jaja,nogle har en sælsom tankegang,her på Kandu.

Lyt istedet til denne:www.dansbandsdax.se

Og få humøret på højkant.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-11-10 19:22

Jeg har en hel flok i min omgangskreds der tog livet af sig.
Altså ikke på én gang.
Mon det er min person der påvirker deres beslutning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-10 20:14

Kom nu "vagn"

Før bliver det ikke lukket

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 10 point
Dato : 14-11-10 21:35

Hoppe ud fra en bro. Dem har vi nogle stykker af og så kunne det blive en sidste naturoplevelse.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-11-10 21:43

Citat
Her burde Kandu`s moderator også indover.Underlig perfid spørgsmål.

Kan se at de har fjernet spørgsmålet,om retten til at blive født. (Heldigvis).

Hvorfor skal det være censur på kandu? Er det det folk her inde vil? Bare for at en person skriver noget idiotisk, så skal det censureres. Vi bor ikke i Nord Korea eller Kina, vi bor i Danmark,ytringsfrihedens land.
alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 22:11

Det var spørgeren selv som fik kolde fødder og annullerede det omtalte spørgsmål, altså selvcensur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-10 22:55

Citat
Det var spørgeren selv som fik kolde fødder og annullerede det omtalte spørgsmål, altså selvcensur

o.v.n.

Ved du noget om kolde fødder ? så kan du jo svare på mit spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg151475.aspx

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 15-11-10 04:43

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 15-11-10 04:47

Citat
Sjovt du lige dukker op med dine mærkelige ? samtidigt med spammer Klaudi,
du kan nu nok ikke slå ham hvad tåbelige ? angår

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 15-11-10 20:53

Alvorlig talt, ville Jeg nok vælge at tænde op i grillen, drikke mig en rigtig god flaske rødvin, og når flammerne er dødet hen og der kun er glødende kul tilbage, trække det hele ind i soveværelset, lukke døren, ligge mig til at sove. Og pga. kulilten vågner Jeg ikke igen.

Det sker faktisk hvert år, når dumme sommerhusgæster syndtes de fryser og liiige skal have den sidste varme ud af grillen.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : ove112

Dato : 15-11-10 21:14

lad være du gør en masse mennesker meget kede af det og det tager de pårøernemeget lang tid at komme over det nogle gør det aldrig