/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Audio Pro LV2 trådløs
Fra : Disi
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 14-11-10 16:03

Har lige købt dette lækre Audio Pro LV2
sæt til vores Tv og til vores afspilning af musik fra vores Pc.
Lyden fra Tv er blevet 200 gange bederne også fra pc`en er det blevet super godt, men der kommer klumper i musikken ? vi afspiller via iTunes.
Er her nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-10 16:26

Næppe ud fra de oplysninger

Hvad menes med "klumper" - har du kommet mel i

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 14-11-10 18:55

Det hakker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-10 20:00

Det lyder som om det "trådløse" signal ikke reagerer hurtigt nok.....

Årsagen skal jeg lade være usagt - måske noget med for meget sammenkoblet af gangen.....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 14-11-10 20:54

men hvorfor fungere tv normalt så ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 14-11-10 21:15

Svært at sige uden at kende/se HELE opstillingen/sammenkoblingen.....

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 20-11-10 10:14

Tak for svaret refi.