/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Knight Rider 2008 sang?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 13-11-10 15:08

Hej.

Jeg sad lige og så en episode af knight rider fra 2008.. og jeg leder efter sangene i den episode.

jeg har prøvet at finde soundtrack fra den episode men det er sværere end jeg troede at finde.. Er der nogen der kender et sted hvor man kan finde soundtrack til den episode?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-10 15:16
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 13-11-10 16:25
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-11-10 00:16

Undskyld, jeg troede jeg havde skrevet hvilken episode det var heeh :S ups. Nå men det er episode 3 : Knight of the Iguana..

Jeg har prøvet de nemme ting som at google dem og søge på youtube. Jeg har tjekket næsten alle hjemmesider der kommer frem når man søger, de første 4-7 sider har jeg gennemrodet, men ikke fundet noget.

Mike og Zoe er på stranden og der kommer et par gode sange. Sangene starter vist nok da de er på stranden og Zoe går rundt med et billede af manden de leder efter.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 26-11-10 19:17

Tak for svaret Nordsted1.