/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows live 2011
Fra : axelbjarne
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 13-11-10 14:31

Jeg har taget en opdatering til en ven, og så fik han windows live 2011 ned, og det er han ikke tilfreds med, hvor finder jeg den gamle model....

Han kører windows 7.

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-10 15:02

Gå ind i Kontrolpanel - Fjern et program - Vis installerede opdateringer (ude til venstre) -
Find ... Live 2011 - Højreklik og Fjern.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-10 15:38

Hvis du installerer en ældre version af Windows live så vil den automatisk blive opdateret til 2011 næste gang computeren får forbindelse til internettet

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-11-10 16:10

Jeg har afinstalleret den og gik på Windows Update, hvor muligheden er for at installere den gamle er, men det er frivilligt om man vil have 2011. Så nu virker den gamle igen - han er også vanskelig - alt nyt er slemt for ham.

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-11-10 16:10

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-10 16:58

Man kan forøvrigt selv bestemme om man vil have en opdatering eller ej. Selv om den er sat hak flueben, ´kan man jo bare fjerne fluebenen, højreklikke opdateringen og vælge Skjul. Den vises nu ikke mere i oversigten. Smart ikk.

Kommentar
Fra : kubber01

Dato : 24-11-10 10:33

I den nye version af Windows Live Mail er det, så vidt jeg kan se, ikke muligt på nem vis at vedhæfte reducerede billedfiler. Normalt gør jeg dette v.h.a. Picasa. De vil nu have brugeren til at videresende billeder via nettet.
Findes der et sted, hvor man kan finde den gamle, gode version eller må jeg skifte til nyt mailprogram. I givet fald hvilket?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-11-10 17:14

De billeder du vil sende er det nogen der ligger på din pc. For så er det lettese at gå ind i billidmappen, vælge og markere de billeder der skal sendes. Højreklikke dem og vælge Send til - Postmodtager. Der dukker en skærm op hvor du kan reducere størrelsen og du kan samtidig se hvor meget de samlet fylder.