/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Computerbillede overført til Fladskærm
Fra : Løven40
Vist : 468 gange
500 point
Dato : 13-11-10 12:40

Hvordan gør jeg - kan det forklares, så en gammel bonderøv på 70 år, kan finde ud af det ???

På forhånd tak

Kommentar
Fra : gril

Dato : 13-11-10 12:49

først og fremst skal der vær en tv udgang på din pc.

er der det ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-10 12:50

Citat
Hvordan gør jeg - kan det forklares

Ja da....

men du må lige starte med at forklare hvilken komputer du har og hvilket TV......

Teoretisk er det blot at sætte et kabel mellem de 2 - men men men

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 13-11-10 13:07

Acer bærbar med Vista - - LG fladskærm , Plasma TV

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-10 13:22

Det vil være enkelt hvis der er et HDMI stik i både computer og TV. Så er det bare et HDMI kabel, den ene ende i TV og den anden ende i Computer. Så skal du på dit TV vælge den indgang som HDMI stikket sidder i (bare prøv dig frem) og vupti så er din computerskærm på dit TV.

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 13-11-10 13:30

ja, men hvordan indstiller jeg computeren til det ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-10 13:56

Du skal slet ikke indstille computeren, kun fjernsynet. Lige som du vælger en kanal til en dvd afspiller. Så virker det med HDMI.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-10 13:58

Det kræver du har et HDMI stik i computeren. Så vi skal vide nøjagtig hviælken computer det er hvis du ikke har HDMI stik i den. Så skal der andre ting til.

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 13-11-10 14:23

ved ikke om den har det , i bogen står der 5-video/TV-out - -( NTSC/PAL) port

Før jeg fik fladskærm, kørte jeg med Scard-kabel og da skulle der indstilles på computeren

PS Nu har jeg fået lyd på, men jeg mangler billedet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-10 14:44

Nu må du lige forklare HVAD det egentlig er du vil...

Var det ikke din mening at få dit TV til at virke som komputerskærm ?????

Eller vil du bare se film fra din harddisk ????????

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 13-11-10 15:40

jeg bor på Tenerife og ser dansk TV via internettet og det er disse billeder, jeg vil ha over på TV-skærmen