/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad sker der?
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 1127 gange
37 point
Dato : 12-11-10 08:09

Hejsan

Hvad går der galt i hovedet på folk når de ikke kan styre deres skudafgivelse?
http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2010/11/Shu-bi-dua-Ole%20var%20doden%20naer.aspx
Erasmus M

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-11-10 08:43

Manglende omtanke - gansk enkelt ! Denne manglende omtanke forstærkes desværre ved indtagelse af spiritus - så derfor: Pas på med alcohol inden og under jagten, vent til bagefter !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Snapstinget

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-11-10 09:05

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 12-11-10 09:07

Hejsan
Hvem siger de var fulde?
Erasmus M

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-11-10 09:18

Hvis det er mig du spørger, har jeg ikke taget stilling til det konkrete fra sladderbladet, men blot givet udtryk for min helt personlige mening generelt !
(iøvrigt er Ole Kibsgaard en fremragende musiker, som bruges i talrige sammenhænge og orkestre)

Øjenvidnet4
MULTI-X
Rundetårn

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 37 point
Dato : 12-11-10 10:28

Ren og skær egoisme.!! (Se, hvor dygtig skytte jeg er) Skytten har i sin egoisme glemt alt om faren ved lave skud, og derved tilsidesætter al sund fornuft. Kort sagt, aftrækkerfingeren og hjernen har ophørt alt samarbejde.
En egoist er et farligt menneske at omgås, både på jagt - men så sandelig også trafikalt.

Multi-X
Hvor bølger ruller og hvor stormen suser.

Kommentar
Fra : martinstausholm

Dato : 12-11-10 12:04

folk tænker sig ikk om

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 12:07

Øjevidnet og Heidi-Ho påviser to jklare muligheder, men også ren og skær manglel på rutine kan være en mulighed. En nyjæger, med muligvis kun en sæson på bagen, kan udgøre en "tikkende bombe" ved sit manglende overblik. Den trufne jæger er jo også relativ ny i "faget".

Mvh.
Tonganeseren
Ligger trygt i min gule ubåd på 20 meters vand.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-11-10 18:04

Igen ,igen leger Tombaneseren kloge Åge. Uden først at sætte sig ordentligt ind i tingene. Hvergang har gør sådan noget i et offentligt forum og det sker ofte, så skader han jagtens sag.

Jeg har skrevet det mange gange før, men gør det igen: Denne mand og hans rabiate og helt forkerte meninger er direkte til skade for jagten i Danmark.

Nu skal alle unge jægere pludselig have en på hatten, selv om det igennem Dansk Jagtforsikring, som behandler alle sager vedrørende jagt ulykker fremgår, at det er de ældre jægere, der oftes begår de fejl, som føre til, at andre dyr eller mennesker rammes utilsigtet under jagt.

Med hensyn til jagtulykker, skal alle passe på, så enkelt er det!!!!!
Ingen køre på frihjul end ikke D.L.S. oraklet, medlemed af det ministerielle udvalg, som ikke vil have hans navn på deres medlemsliste

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 18:07

En god klar parole, gerne aflagt med eventuelle, sanktionserne imod dem, som eventuelt bryder de opsatte regler, ( farvel og tak for idag ) , kan sætte de rigtige tanker igang hos jægerne og lægge en reminder ind i baghovedet på de mest ivrige pegefingere.

Det er meget vigtigt,- at de personer som har ansvaret for at sætte folk af på posterne, er stedkendte, har det fornødne overblik og en vis form for myndighed, og ikke mindst finder de rigtige poster til det niveau som den pågældende jæger har.

Lad være med at sætte en ny jæger af på en smalt skovspor, find et plads hvor der er fornødent, gerne stort, udsyn til alle sider, hvor han kan orientere sig, og gennemgå en eventuelt skudchance inden skuddet bør falde.
Placer hans nabo poster, således at de enten er helt afdækket for et eventuelt skud, eller så synelige som muligt for nyjægeren.

Fortæl gerne meget kort, om muligheden for en troldfugl kan komme ind i lave højder, og anvis skydevinkeler og måske en henkastede bemærkning om, at den busk står ude på 30 meter. Fortæl også hvor naboen er og bed dem hilse på hinanden, inden de måske træder bag et træ. Ligeledes skal dreves retning nævnes. Sørg for at nyjægere, og andre selvfølgelig også er orienterede, det giver den bedste jagt, og ikke så mange dårlige undskyldninger på grund af tvilv, grundet dårlig information.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 18:23

Jeg vil give BB1 delvis ret i, at det desværre er de gamle altvidende + 50 års jægere, som i de allerfleste tilfælde kvajer sig ganske alvorligt.
i har jo et frisk etisk eksempel hos Trailerjægerne, hvem kan være tjent med, at blæse en sådan kvajpande opførsel ud på internettet og hvad er budskabet, andet end at trække jægerne nedad ??, Glimrende at de ikke vil beskæftigere sig med ynge mennesker, dem kunne de hurtigt måske give et forkvaklet syn på jagt.

Unge mennesker, har en noget mere ydmyg tilgang til tingene, og kan i meget stor udstrækning opføre sig med mere pli, end de ditto ældre jægere, som har set alt, kan alt, har skudt alt. ved alt.

Det bedste er en god blandning af fornuftige jægere i alle aldre, vi har allesammen noget med i " tasken " både ung som ældre.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 18:28

BB1
Rart med et indlæg fra dig uden personfnidder, og personlige galdegejsere imod andre

mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 18:33

Citat
sanktionserne

Uha Uha sanktiioner

BW

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 12-11-10 18:58

Stavekontrollen....

skydevinkeler......skydevinkler
tvilv..................tvivl

En god klar parole, gerne aflagt med eventuelle, sanktionserne imod dem, som eventuelt bryder de opsatte regler, ( farvel og tak for idag ) , kan sætte de rigtige tanker igang hos jægerne og lægge en reminder ind i baghovedet på de mest ivrige pegefingere.

Det er meget vigtigt,- at de personer som har ansvaret for at sætte folk af på posterne, er stedkendte, har det fornødne overblik og en vis form for myndighed, og ikke mindst finder de rigtige poster til det niveau som den pågældende jæger har.

Lad være med at sætte en ny jæger af på en smalt skovspor, find et plads hvor der er fornødent, gerne stort, udsyn til alle sider, hvor han kan orientere sig, og gennemgå en eventuelt skudchance inden skuddet bør falde.
Placer hans nabo poster, således at de enten er helt afdækket for et eventuelt skud, eller så synelige som muligt for nyjægeren.

Fortæl gerne meget kort, om muligheden for en troldfugl kan komme ind i lave højder, og anvis skydevinkeler og måske en henkastede bemærkning om, at den busk står ude på 30 meter. Fortæl også hvor naboen er og bed dem hilse på hinanden, inden de måske træder bag et træ. Ligeledes skal dreves retning nævnes. Sørg for at nyjægere, og andre selvfølgelig også er orienterede, det giver den bedste jagt, og ikke så mange dårlige undskyldninger på grund af tvilv, grundet dårlig information.
.......................................................................................

Uha uha.....

ynge.........yngre

beskæftigere.......beskæftige

blandning..........blanding

Samt mærkelige slangord......

Jeg vil give BB1 delvis ret i, at det desværre er de gamle altvidende + 50 års jægere, som i de allerfleste tilfælde kvajer sig ganske alvorligt.
i har jo et frisk etisk eksempel hos Trailerjægerne, hvem kan være tjent med, at blæse en sådan kvajpande opførsel ud på internettet og hvad er budskabet, andet end at trække jægerne nedad ??, Glimrende at de ikke vil beskæftigere sig med ynge mennesker, dem kunne de hurtigt måske give et forkvaklet syn på jagt.

Unge mennesker, har en noget mere ydmyg tilgang til tingene, og kan i meget stor udstrækning opføre sig med mere pli, end de ditto ældre jægere, som har set alt, kan alt, har skudt alt. ved alt.

Det bedste er en god blandning af fornuftige jægere i alle aldre, vi har allesammen noget med i " tasken " både ung som ældre.

Karakteren 5 med pil nedad.
...................................................................................................................................

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 12-11-10 19:17

Stavekontrollen...

oftes.........oftest
medlemed.....Medlem

Bb1 for fanden, få endelserne med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Din tegnsætning er håbløs.

Igen ,igen leger Tombaneseren kloge Åge. Uden først at sætte sig ordentligt ind i tingene. Hvergang har gør sådan noget i et offentligt forum og det sker ofte, så skader han jagtens sag.

Jeg har skrevet det mange gange før, men gør det igen: Denne mand og hans rabiate og helt forkerte meninger er direkte til skade for jagten i Danmark.

Nu skal alle unge jægere pludselig have en på hatten, selv om det igennem Dansk Jagtforsikring, som behandler alle sager vedrørende jagt ulykker fremgår, at det er de ældre jægere, der oftes begår de fejl, som føre til, at andre dyr eller mennesker rammes utilsigtet under jagt.

Med hensyn til jagtulykker, skal alle passe på, så enkelt er det!!!!!
Ingen køre på frihjul end ikke D.L.S. oraklet, medlemed af det ministerielle udvalg, som ikke vil have hans navn på deres medlemsliste

Karakteren 2 med pil nedad

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 19:18

OK, ingen er forpligtet ud over egne evner, men for BajuBents vedkommende, kan man intet forvente sig.

Læs så igen - dumrian: Intetsteds skriver jeg om unge jægere. Jeg skriver udtrykkelig NYJÆGERE, og sådanne finder man i alle aldre.

Tag nu dit eget eksempel - klovn! Du blev først jæger som 40-årig, og du kan ikke ramme en ladeport på 10 meteres afstand. Du fortalte engang at du havde afgivet 23 skud - uden at ramme noget som helst. Derudover er din våbenbetjening en skandale. Tsk, tsk!!!!!!

Mvh.
Tonganeseren (68), som fik jagttegn som 16-årig. Jeg er bare skidegod. Hverken ung, rigtig gammel eller nyjæger.

Hey - Bent Bajut!!![moon] En nyjæger kan godt være 98 år gammel.

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 12-11-10 19:26

Stavekontrollen igen igen.

Uha Uha, sanktiioner rettede BW det til.

BW, det hedder SANKTIONER

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-11-10 19:36

Tombaneser. Nej ved du hvad du er? Igen igen fyldt med løgn, som en hver kan se og forstå!!!

Læs min hjemmeside læs min bog. Mon ikke jeg har haft jagttegn længere end, drengen der blev smidt ud af den fornemme skole i Silkeborg og flyttet til stenbroen i København, der er sku` ikke meget vildt at jage i mellem brostenene...

Forsøg du også blot på at trække dine dumme ord i dig igen, men det er forsent klovn - du har jo allerrede fyret din løgne af - alle har læst dem fatter du det ikke

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-11-10 20:01

Citat
Ligger trygt i min gule ubåd på 20 meters vand.

Det ville jeg også foretrække,hvis der var en taliban kriger....... øhh.. jæger indenfor 10 km.afstand.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-11-10 20:06

Dø morder dø....som regel dør et dyr ved et velanrettet skud...her var en skamskudt idiot som kun fik 4 hagl i kinden..desværre

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 20:30

Better Klown !

Du er nu bare en elendig Tonganeser copist, vorherre til hest, men godt han har fået dig i gang, så du har fundet dig en meningsfuld funktion .

Dine kreative sider består i, at tygge drøv på brugte indlæg, og samle på affalds ord så!!.

Citat
Samt mærkelige slangord......
Er dit intellekt ikke større? Troldfuglen er identisk med Scolopac rusticola !

Med vogstavelig gonnør yil fækaliejægeren B K

Multi -X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 20:43

Bajutten fra Løsning skrev:

Tombaneser. Nej(udråbstegn) ved du hvad du er? Igen(komma)0000000000 igen fyldt med løgn, som en hver (enhver) kan se og forstå!!!

Læs min hjemmeside(og) læs min bog. (Hvad skal det nytte? Alle ved, at du er fuld af løgn),Mon ikke jeg har haft jagttegn længere end,(væk med kommaet) drengen der blev smidt ud af den fornemme skole i Silkeborg og flyttet til stenbroen i København(punktum), der er sku` ikke meget vildt at jage i (mener du "stikke i" eller hyr?)mellem brostenene...

Forsøg du også blot på at trække dine dumme ord i dig igen, men det er forsent (bindestreg eller komma) klovn (udråbstegn) - du har jo allerrede fyret din løgne af - alle har læst dem(semikolon) fatter du det ikke (spørgsmålstegn og punktum).

Altså - Bent Ballespreder!
I denne onmgang var der ikke så mange stavefejl, men din tegnsætning tyder på en temmelig forkvaklet tangegang. Kaos, vildt løb og kolbøtter.

Mht. jagttegn, så kan jeg føre bevis for, at jeg fik mit første jagttegn som 16-årig. Det kan du ikke, fordi du først begyndte at gå på jagt, da du kom hjem i firserne med en nylig indkøbt hustru (hvad skulle du i øvrigt bruge sådan en til - du, med dine interesser?). Jeg husker også, med tårer i øjnene, din fortælling om hvordan du kreilede din papsøn til en kønnere og meget yngre brud, end den der først var tale om. Fandeme vammelt med den menneskehandel. Her går vi andre og konstruerer scorebemærkninger og render til enkebal, mens man andre stede kan købe de langhårede for en slik - ikke "et" slik.

Og hvorfor vil jeg så forbandet gerne lære dig at stave?? Fordi jeg ikke ønsker, at læserne skal få den opfattelse, at alle jægere er analfabeter og psykopater. Whopiiiieeeee!!!

Mvh.
Tonganeseren (Hawaiibondens svoger og medlem af MULTI-X Teamet)

Den kærlighed, den kærrrrlighed, den aller-, allerstørste i veeerrrrden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 20:46

Nåh ja. Der var en lille slåbankedigfejl - noget med tangegang, som naturligvis skal staves "tankegang".
Men sådan går det, når man nærlæser indlæg med tonsvis af mere eller mindre vanvittige fejl. Negativ indlæring - Fandeme.
Derfor kan jeg anbefale, at man undlader at læse BajutBents indlæg. Man risikerer squ at lære noget forkert.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-11-10 20:48

Citat
Fordi jeg ikke ønsker, at læserne skal få den opfattelse, at alle jægere er analfabeter og psykopater.

Folk er vist for oplyste idag til at du kan rette op på dette.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-11-10 20:55

NB.:

Ved lidt gennemsyn af diverse jagt tråde her på Kandu,er der vist "syn for sagn".
Realiteter kan i ikke omgå.Det er prentet her på Kandu,til evig tid.

Hvil i fred.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 20:56

Ved du hvad "Better-known)?

Skal vi ikke "flanke" dem i en god sags tjeneste? Nu skal alle Fandeme lære at stave rigtigt. Det drejer sig trods alt om at bevare dansk kultur og retstavning. Vi har fået nok af dette moderne cirkussprog, som f.eks. BajutBent mestrer så fornemt.

Man har fortalt mig, at Bajutten er begyndt på et engelskkursus. Efter 2 måneders studier, er han nået til "I can hop and I can spring" - det er bedre end ingenting. :-V

Til alt held kan de dårligt stavende tælles på højst en "hånd". Til gengæld har vi et hobetal af mesterlige forfattere, og selvom en af de mest dynamiske undertiden kiler en trykfejl ind i meddelelsen, så må vi også bebeholde de mesterlige og svungne udtryksformer.

Men bondesproget skal vi af med. Det skylder vi eftertiden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 20:59

Moesbaek - der har du fat i noget meget vigtigt. Og ja! Det er squ uhyggeligt. Om 500 år sidder der måske en eller anden og vrider sig over Bajuttens udgydelser.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 12-11-10 21:00

betterpisser, en troldfugl er ikke BW-slang.....

MEN, dette her........ "Rart med et indlæg fra dig uden personfnidder, og personlige galdegejsere imod andre" er BW-slang - eller BW-vrøvl

betterpisser, jo mere du åbner dig...........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 21:09

Hmmmmmm!
Galdegejser er da et finurligt udtryk. En nyskabelse til ordbogen. Lige så morsomt som udtrykket "en lodretstarter", et udtryk som anvendes om en ukontrolleret person med kløe i aftrækkerfingeren.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 12-11-10 21:48

Det kan du have ret i. Du kan bare ikke bruge ordet som BW bruger det.

"og personlige galdegejsere imod andre"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 22:22

Better Klown

Ordet " galdegejser " er helt i entalsform, brugt korrekt, set i forhold til belysningen af den væske, som en hvis herre stødvis op gylper her på Kandu.
Da du nu også støder til, med plat og kugler, kan der måske blive tale om at anvende flertalsformen " galdsgejsere "

Jeg har en formodning om, at du er en indestængt gynækolog i svøb, "med din åb^ning" ( og lad det blive der ), som er endt som skole lærer, med ansvar for dansk til og med 7 klasse.

Jeg er beæret over din egen selverkendelse, omkring min formåen udi stingent vandladning.
Tak for roserne, hvis det kniber med at følge med, kan du gå til din skoleleder Tonganeseren, som er i besiddelse af en effektforstærker, men det kræver en form for en humørindgang, og den er vist ikke til stede .
Har du egentligt skudt nogen ting, andet end ryg og genvej?, eller er du ude i den retfærdige sags tjeneste

Mvh
BW
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-10 22:43

Det er pænt af "ærlige Bajutbent", han har skaffet 2 nye medlemmer til Kandu, fra Trailerparken

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-10 22:48

Jah, du har squ fat i noget interessant. Nu ser ingen af deltagerne ud til at være født med en doktortitel i munden, så vi finder nok ud af den rette sammenhæng.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-11-10 00:33

Mht. jagttegn, så kan jeg føre bevis for, at jeg fik mit første jagttegn som 16-årig. Det kan du ikke, fordi du først begyndte at gå på jagt, da du kom hjem i firserne med en nylig indkøbt hustru (hvad skulle du i øvrigt bruge sådan en til - du, med dine interesser?). Jeg husker også, med tårer i øjnene, din fortælling om hvordan du kreilede din papsøn til en kønnere og meget yngre brud, end den der først var tale om. Fandeme vammelt med den menneskehandel. Her går vi andre og konstruerer scorebemærkninger og render til enkebal, mens man andre stede kan købe de langhårede for en slik - ikke "et" slik
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igen en af tombens løgne historier og IGEN en påstand fra hans side, som ikke holder vand!!!

Læs på min hjemmeside. Læs min bog, der står alt om hvornår jeg begynde, at gå på jagt og hvor!!

Sluttelig så hold venligst, men bestemt min familie udenfor ellers bliver der lukket op for gotteposen omkring din familie og rengøringskonen på den indremisionske skole, som pludselig blev gravid og du derfor blev fyret!!!!!

Med hensyn til stave, komma og slå fejl så glem det - det forklare jo ikke dine løgnhistorier

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 00:51

Nøøøøøj manner, den sad lige i øjet på BadutBent. Håber papsønnen fik valuta for pengene.
Derudover kan du skrive hvad du vil. Alle, her på kandusiden, ved nemlig, at du i alle henseender er en løgnagtig nar.
Du bliver ved med at henvise til din ynkelige udgivelse, som du selv måtte betale. Skulle sandhedsværdien være større, fordi du har fået en hjælper til at udtrykke dig på skrift. Hold da helt kæft - det er jo til at skrige af grin over.

Du er og bliver en løgnagtig bums.

Åh nej! "Gotteposen" staves altså "godteposen". Du plejer squda altid at være generøs med -d`erne. Hvorfor denne ændring - dumrian?

Tonganeseren

Gør retstavningen en tjeneste. Læs aldrig Ballesprederens indlæg. Det er den rene gift for sproget. Fydaføjda.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-11-10 08:41

Igen (igen!) en underholdende jagttråd, der ret beskrivende viser hvad der forgår, eller ikke foregår, i hovederne på jagttosserne -

Jeg mener at det er uundgåeligt at der ryger en jæger eller to en gang imellem, når tosserne er ude at lufte bøsserne, så tør øjnene og accepter at der er et 'vist spild', når der er kløe i aftrækkerfingeren og promillen er oppe efter 'morgenkaffen'!

Og i stedet for altid at sidde og mundhugges herinde, hvad så med at lave en fælles jagttur, hvor I kunne løse jeres interne problemer?

Husk at tage rigelig ammunition med, I skulle nødig løbe tør inden Jeres opgør er færdig, og i har en 'Last Man Standing'!!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-11-10 10:38

dogvillestar,HØRT!!! Helt enig.

Det er jo ikke just den dybere filosofi,der "fodres" med her i tråden.(Eller pli).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 11:33

Mjah! Ikke nogen dårlig ide, men uden våben - tak! Man kunne jo nøjes med at ændre lidt på modstanderens udseende. Men det er på forhånd et dødsdømt projekt. Ballesprederen var en tøsedreng som dreng og ung, og som han ser ud nu, vil det være synd at tjatte lidt til ham. Han ligner jo en ruin.
Mit forslag er derfor, at de implicerede udstyres med hver 6 kogte blomkålshoveder - hvorefter der gives ordre til fri skydning. Det er der squ perspektiv i.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 12:31

Hvis der møder 6 jæger op, er blomkålshovederne da til stede!! skal de bare have varmet hovederne lidt op, jeg forslår i vandbad, så muligt skæg og sparsom hårvækst ej bliver brændt af.
Duellen bør afholdes som fugleskydning, men det vil gøre avs.
Bandit Bent møder nok op med sit rosenkål.

Mvh
BW

NB Trailerpark Bum Bang, har trukket deres dogme film fra nettet

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 12:40

Det var godt. En helt igennem uværdig forestilling med Hæ som arrangør. Det var i hvert fald det Ballehyleren skrev - nemlig at han ikke var med på HÆ`s jagt. Men rygterne siger, at Ballehof var fotografen.
Men sådan er det med disse nyjægere. Ingen pli overhovedet. Rigtige jægere tager afstand til sådanne "udstillinger".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 13:11

Citat
Det er jo ikke just den dybere filosofi,der "fodres" med her i tråden.(Eller pli).

Touch´e, men I kan lide at lure ved nøglehullet slemme drenge. Leif Panduro vil nok heller ikke havde kontaktet jeres litterære udskejelser

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 15:28

Hej betterpisser.
Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvor gammel du er?????
Din formuleringsevne tyder på 2. specialklasse.. Men omvendt, tyder din stavning på...bob bob..hmmm.. 3. klasse - altså, hvis jeg absolut skal rose dig.

Eller er du bb1?

Ordet " galdegejser " er helt i entalsform, brugt korrekt, set i forhold til belysningen af den væske, som en hvis herre stødvis op gylper her på Kandu.
Da du nu også støder til, med plat og kugler, kan der måske blive tale om at anvende flertalsformen " galdsgejsere "

Jeg har en formodning om, at du er en indestængt gynækolog i svøb, "med din åb^ning" ( og lad det blive der ), som er endt som skole lærer, med ansvar for dansk til og med 7 klasse.

Jeg er beæret over din egen selverkendelse, omkring min formåen udi stingent vandladning.
Tak for roserne, hvis det kniber med at følge med, kan du gå til din skoleleder Tonganeseren, som er i besiddelse af en effektforstærker, men det kræver en form for en humørindgang, og den er vist ikke til stede .
Har du egentligt skudt nogen ting, andet end ryg og genvej?, eller er du ude i den retfærdige sags tjeneste

Mvh
BW

Betterpisser din "orblennne abe"... det hedder STRINGENT.......

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 15:34

ÅH JA, ÅH JA.

Betterpisser, forlang dine skolepenge tilbage - og du bliver en rig mand..
Hvem hjalp dig med at erhverve jagttegnet???

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 15:57

Øøøøøhhhhh, betterpisser.......HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Er der hul igennem???
Lad en af dine Multi-X-venner rette i dit manuskript, inden trykker på "send knappen"

Mvh.
Multi-Y

PS.
Tonganeser, var der nogen fejl i det jeg skrev???

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 16:08

Haps Bette Klown

Du mu være ramt hårdt i leveren , hele tre udslip i træk, kom nu over det lille ven, du er måske en " trådt over tæerne Bajut "

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 16:34

Citat
Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvor gammel du er?????

Næh det gør du nok ikke , men jeg ved hvem du er Bette Pjok multi V.H., er der ikke mere mand i dig!!. " Æblet Er Råddent " din Multi vendekåbe

BW
Multi-X
Været hos grafologen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 16:41

--------------------------------------------------------------------------------
Øøøøøhhhhh, betterpisser.......HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Er der hul igennem???
Lad en af dine Multi-X-venner rette i dit manuskript, inden trykker på "send knappen"

Mvh.
Multi-Y

PS.
Tonganeser, var der nogen fejl i det jeg skrev???

Øh! Ja det var der faktisk. Der er nemlig to fejl i samme linie - altså hvis man nu skal agere flueknepper.

inden (du) trykker på "send knappen (sendknappen)" - hvis man nu skal ind i de små detaljer.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 16:43

Men ingen er fuldkommen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 17:06

Godt set, Tonga. Du må være "skolelære"

betterpisser, kig på datoen, 12.11. 2010 kl. 18:07 og frem......
Der er 4 "udslip" fra dig. Altså 1 stk. mere end fra mig.
Citat
Du mu være ramt hårdt i leveren , hele tre udslip i træk, kom nu over det lille ven, du er måske en " trådt over tæerne Bajut "

Nok en
Citat
Næh det gør du nok ikke , men jeg ved hvem du er Bette Pjok multi V.H., er der ikke mere mand i dig!!. " Æblet Er Råddent " din Multi vendekåbe
V.H.????? Hvem er dog det???? Fortæl dog!

Multi-Y

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-11-10 17:31

Vil I høre en kort jagthistorie.???....... Gu' ve' I så.

Krofatter, Præsten, købmanden, Slagteren + gæster - Ja, og så mig var på jagt i dag.
1 hare + 10 fasaner blev det til.
Her, kl. 19:00., står den på jagtmiddag i stiveste puds - med kvinder og høj cigarføring.

Der skal drikkes - der skal ædes - der skal synges - der skal danses.....OG.!!!! Der skal hores til den store guldmedalje.

Tjuli Hejsa og bummelum

Multi-X
Med den stiveste....ja, hvad tror I.??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 18:13

Butterfly??

Rigtig god fornøjelse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 18:15

Bette Pjok

Du gør det fint som støjsender atter igen, sæt dig nu ned, og tænk over tingene din pjalt.

Mvh,
BW

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 19:25

Bette pis.

Du er snart mere gådefuld end din klassekammerat, bb1.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 19:31

Ja, og du tror du er et barn af guds nåde til at finte, og tror samtidig, at du kommer godt fra det bette klovn.
Dine evner er under middel dit skvat.

Mvh
BW
Multi- X leger lidt med rythmebox

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 19:34

Hov!!! jæ glemte lige någet, at skrive.

betterpisser, bivis, at du ikke har gået i skole mæ bb1 ellers er du BOOSTED !!!!
Du har næmli ikke bividst någet inu.

Du tro jæ er Robbert med canon fåtoapparattet, det er jæ nemlig ikke.

Lille kat på vajen der
vis er du, vis er du???
Jæ er sgo min ejen.

Målti-Y
Sønner ho.

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 19:41

Betterpis.....det er ikke altid der skal komma før "at"

Har du hørt om udsagnsled og grundled?? Mangler der et komma - eller hvad????
X og O

Ohhhhhhh, mig morer mig, gør jeg nemlig, jaaaaaaaaaaa
Er der for mange kommaer, betterpisser?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-10 19:55

Lille Better Klown, nu har jeg vist brugt den tid på dig, som du med rimelighed kan forlange.
Pak nu sammen mens du kan, så har du for for en enkelt gangs skyld, brugt lidt sund fornuft lille klynkende umulius. Vi ses, udi stavnings svære kunst, er du sgu heller ikke noget værd

Mvh
BW
Multi-X som barnepige

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 20:04

Bravo betterpis - ingen stavefejl. Dog stammer du lidt Er du nervøs?
Din tegnsætning!!!! Uha da da da da da.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-11-10 21:00

Hold da helt ferie - venner. Man bliver squ ganske forpustet over tempoet i Jeres meningsudveksling.

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 13-11-10 21:30

Jeg tror squ, betterwisser har 2 profiler

1. profil = bb1.

2. profil = betterwisser.

Multi-Y
Manden med de mange fåtoapparater.
Ca non stikke den?

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 14-11-10 16:33

Tak for svaret Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-11-10 19:27

Tak i lige måde..