/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Malmvig
Fra : Malmvig
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 10-05-03 17:18

Johannes Malmvig er født ca 1748 ukendt sted. Han var korporal ved Bosniakerne i Køge i 1801, gift med Bodil Pedersdatter og havde 3 døtre. Senere flytter han til Vesterbro, København og bliver gift med Engelke Sprechelsen. Mange af hans efterkommere er slagtere på Vesterbro.
Er der nogen, der er stødt på familien?
Margrete.

Kommentar
Fra : MMalmvig

Dato : 07-07-03 01:57

Undskyld jeg forstyrer. Jeg hedder selv Malmvig til efternavn, og er meget interesseret i at vide mere om familien. Håber du kan og vil hjælpe mig med oplysninger - jeg er helt på bar bund...

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Malmvig

Dato : 07-07-03 08:59

Til MMalmvig.
Det er godt at høre fra en Malmvig. Familien er vist ikke så stor. Her er navnene på nogle af de personer, jeg har fundet.
Min morfar hed Louis Juul Malmvig og blev født i København i 1873, som søn af Peter Adolph Malmvig, født i 1835 i Hvidovre Sogn, og Coroline Sophia Klein.
Louis havde 4 søskende: Johannes, Thorvald, Thora,og Edmund.
Peters far hed Johannes Malmvig, blev født i Lyngby Sogn 1815, som søn af Johannes Malmvig og Enkelke Sprechelsen.
Johannes Malmvig, senior, blev født ca. 1748. , som jeg har skrevet om i efterlysningen ovenfor. Jeg har slægtsforsket i et par år, samt fået nogle af oplysningerne fra en arkivar i Sverige.
Er der nogle navne du kan genkende i din gren af Malmvig?

Kommentar
Fra : senta

Dato : 21-08-03 16:53

Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål er der fra
http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp
16 personer med det navn, så prøv at søge

Senta

You searched for: Malmvig [refine search]
, All Countries
Exact Spelling: Off
Matches: All Sources - 19
International Genealogical Index - Denmark
1. KIRSTINE BOLETTE MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Christening: 02 FEB 1834 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

2. FREDERIK CARL CHRISTIAN MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 10 DEC 1848 Valby, Kobenhavn, Denmark

3. FREDERIK CARL MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Marriage: 23 MAY 1876 Helligaands Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

4. JOHANNES MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Marriage: 11 JUN 1782 Garnisons Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

5. JOHANNES MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Marriage: 21 JUN 1833 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

6. JOHANNES AUGUST MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 27 SEP 1846 Valby, Kobenhavn, Denmark

7. JOHANNES CARL PETER MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 12 AUG 1866 Sankt Pauls Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

8. JOHANNES AUGUST MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Marriage: 29 MAY 1870 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

9. PEDER ADOLFFS MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 18 OCT 1835 Valby, Kobenhavn, Denmark

10. Peder Adolph Malmvig - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Birth: 1836 Of Frederiksberg, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

11. Peder Adolph Malmvig - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Birth: 1836 Of Frederiksberg, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

12. PEDER ADOLPH MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Marriage: 10 MAY 1865 Frederiksberg, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

13. PEDER ADOLPH MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Marriage: 10 MAY 1865 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

14. THORA CHARLOTTE AMALIA MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Marriage: 25 OCT 1863 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

15. THORA VILHELMINE SOPHIE MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Christening: 13 MAR 1870 Sankt Pauls Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

16. THORVALD AUGUST MALMVIG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 22 NOV 1868 Sankt Pauls Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

Matches: International Genealogical Index/Denmark - 16

1. Johannes Malmvigh JOHANNESEN MALMVIG - Vital Records Index
Gender: M Birth/Christening: 1811 Kongens Lyngby, Kobenhavn, Denmark