/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Saitek Root Enumenator Magic Bus/Kode 52
Fra : Tjarki
Vist : 1517 gange
300 point
Dato : 11-11-10 15:24

Hej Kloge mennesker... =)

Jeg prøvede at køre en "overvågning af ressourcer og ydeevne" under: Kontrolpanel-->oplysninger om værktøjer og ydeevne-->avancerede værktøjer-->opret systemtilstandsrapport.

Men når jeg kører den, så får jeg en kode 52 fejl som refererer til denneher "Saitek Root Enumenator Magic Bus. - jeg har opdateret den og jeg har den nyeste opdatering. Når jeg tjekker Saitek'en i enhedshåndtering, og kigger på egenskaber, får jeg;

"Den digitale signatur for de drivere, der kræves for denne enhed, kan ikke bekræftes. En ændring i hardware eller software kan have medført, at der er blevet installeret en fil, der er signeret forkert, er beskadiget, eller som kan være skadelig software fra en ukendt kilde. (Kode 52)"

er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak...

Tjarki

Kommentar
Fra : Tjarki

Dato : 11-11-10 15:28

Jeg har lige fundet ud af at jeg har en fejl for en "konfigureret Plug and Play"-enhed... jeg ved ikke hvad det betyder - men in case det er til nogen hjælp...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-11-10 21:23

1. styresystem ????
2. prøv at fjerne enheden med fejl. genstart og lad computeren søge efter drivere.

se om ikke det hjælper