/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Find en slettet fil
Fra : martingreen
Vist : 373 gange
70 point
Dato : 12-11-01 19:40

Jeg har kommet til at slette en fil, som ikke skulle være blevet slettet. Jeg har hørt at man godt kan finde filen på en måde. (Det skal lige nævnes at filen ikke ligger i papirkurven). Kan nogen forklare mig, hvordan jeg finder min fil igen..?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 20:13

On Mon, 12 Nov 2001 18:39:32 GMT, "martingreen"
<martingreen.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har kommet til at slette en fil, som ikke skulle være blevet
>slettet. Jeg har hørt at man godt kan finde filen på en måde. (Det skal
>lige nævnes at filen ikke ligger i papirkurven). Kan nogen forklare mig,
>hvordan jeg finder min fil igen..?iler,

Til nogen får forklaret dig hvordan, så lad for Guds skyld være med at
lave noget (så lidt som muligt) på din harddisk: Flytte filer,
installere programmer osv.

Hvilket filsystem har du? FAT eller NTFS?

Venlig hilsen,
Lars

Kommentar
Fra : martingreen

Dato : 12-11-01 20:43

Jeg ved ikke om jeg har FAT eller NTFS?

Kommentar
Fra : martingreen

Dato : 12-11-01 20:47

Hej lars. Jeg ved ikke om jeg har FAT eller NTFS. Kan man ikke gøre sådan som briani beskriver?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 20:49

On Mon, 12 Nov 2001 19:46:52 GMT, "martingreen"
<martingreen.news@kandu.dk> wrote:

>K' AND ACTIVE = 1entbord.
Er det mig der er tosset? Jeg fatter ikke et egern af noget som
helst.... Hvem er briani og hvad betyder ovenstående.

Hvilken version af Windows har du?
NT/9x?

Venlig hilsen,
Lars

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-11-01 21:47

Hej
I"gamle dage" i dos kunne man finde en slettet fil igen med lidt held - og der var ikke noget der hed en papirkurv.

så hvis man er prof er det da sikkert noget der stadig kan lade sig gøre - men jeg aner virkelig ikke hvordan. *sorry* men er sikker på at hvis du er villig til at betale for det så er der også nogle der kan finde dine tabte data.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 21:55

> Hej lars. Jeg ved ikke om jeg har FAT eller NTFS. Kan man ikke gøre
> sådan som briani beskriver?K' AND ACTIVE = 1entbord.
>
Hvis du køre windows, så højreklik på det drev som du har filen på og der
står det!

/lars

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 70 point
Dato : 12-11-01 22:20

Til Martingreen
Sådan startes og bruges Systemgendannelse
Du starter Systemgendannelse ved at gøre følgened:
Klik på Start, peg på Programmer, peg på Tilbehør, peg på Systemværktøjer, og klik dernæst på Systemgendannelse.

Første gang du bruger Systemgendannelse, har du to valgmuligheder på velkomstsiden:

Gendan computeren til et tidligere tidspunkt
Opret et gendannelsespunkt

Klik på Gendan computeren til et tidligere tidspunkt, og klik på Næste.

Der vises en kalender.

Vælg i kalenderen, hvilket gendannelsespunkt du vil rulle tilbage til.

Klik på Næste.

Du bliver opfordret til at lukke alle programmer, før du fuldender gendannelsesprocessen, da computeren vil blive genstartet.

Når genstarten er fuldført, vises en bekræftelsesmeddelelse. Klik på OK for at fortsætte med at bruge computeren.

Næste gang du starter Systemgendannelse, ser du en tredje mulighed, Fortryd min sidste gendannelse. Denne funktion er tilgængelig for det tilfældes skyld, at det gendannelsespunkt, du rullede tilbage til, ikke løser det oprindelige problem, så du kan let komme tilbage til det tidspunkt, hvor du påbegyndte fejlfindingen.
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-11-01 22:30

Du kan læse mere om systemgendannelse her
http://www.microsoft.com/Danmark/Support/xmlkb/DA267/9/51.ASP
Brian

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 13-11-01 08:19

hej brian.tak for dine oplysninger det har været lærerigt som nystartet. ingole

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 13-11-01 08:19

hej brian.tak for dine oplysninger det har været lærerigt som nystartet. ingole

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 13-11-01 08:33

Til ingole
Hvis du mener at du har fået det svar du har brug for fra briani,-så skal du trykke "accepter svar" ved briani`s Formodede svar,---ellers får han ikke dine point.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-11-01 08:50

Til Parkenss
Det var ikke Ingole der stillede spørgsmålet,men Martingreen,men ellers tak
kan du have en forsat god dag
Til ingole
Det er altid rart at kunne hjælpe andre
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : martingreen

Dato : 13-11-01 09:42

Tak for svaret briani. Jeg vil prøve at gøre på sådan som du beskriver.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 18:52

Jeg har kommet til at slette en fil, som ikke skulle være blevet
slettet. Jeg har hørt at man godt kan finde filen på en måde. (Det skal
lige nævnes at filen ikke ligger i papirkurven). Kan nogen forklare mig,
hvordan jeg finder min fil igen..?iler,

Prøv nedestående link, som fortæller om et sådan program som du søger

http://www.ing.dk/m/arkiv/011113/driveres.html

*ricks