/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fotos fra T68i til PC - hvordan??
Fra : clembourn
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 10-05-03 15:33

Nu har jeg efterhånden taget en del billeder med mit Communicam og det er lidt trættende hele tiden at emaile dem til mig selv, for på den måde at få dem ud af telefonen. Derfor har jeg anskaffet mig en bluetooth-dongle for at bluetooth'e dem direkte til computeren. Og virker det? Selvfølgelig ikke... Jeg kan synkronisere, uploade til telefonen, bruge telefonen som modem og alt det andet. Men hive billederne ned til computeren? Nej nej og atter nej. "Overførsel mislykkedes. Prøv igen" er hvad jeg får at vide.

Kan du få dine billeder ud af telefonen igen uden email og MMS - så fortæl mig hemmeligheden.

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : Barry17

Dato : 11-05-03 00:32

Hej

Du kan prøve Sony Ericssons hjemmeside http://www.sonyericsson.com/support
Der vil du kunne finde de nyeste opdateringer til t68i

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 11-05-03 09:33

Sony-Ericsson har noget support der hedder "Solution Finder" på deres support site og det virker faktisk rimeligt godt. Hør hvad de skriver om mit problem: The mobile phone sends pictures via Bluetooth using the OBEX-Push Service. The PC's Bluetooth hardware and software must support the OBEX-Push Service, too. Please refer to the manual of your Bluetooth hardware and make sure to use current Bluetooth-software.

Så åbenbart har mit bluetooth ikke OBEX-halløj.

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : sums

Dato : 25-05-03 21:07

hvis du har telmore, kan du gøre det der inde fra... men kun hvis du har telmore..