/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
excel 2010
Fra : Runeldo
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 10-11-10 15:12

Ok det her burde være et nemt spørgsmål. Jeg bruger officepakken 2010, men når jeg klipper på en excelfil, så åbner exvel bare og ikke den specifikke fil. Jeg skal således ind i excel og finde og åbne filen hver eneste gang, og det bliver sgu lige lidt åndssvagt i længden. Jeg har prøvet at rode lidt med skidtet, men kan ikke finde the magic key. Nogen forslag, så jeg rent faktisk åbner de excelfiler, som jeg dobbeltklikker på?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-10 21:13

Excel åbner med en fejl eller uden at vise en projektmappe
http://support.microsoft.com/kb/211494

Microsoft Excel 2010
Klik på fanen Filer, og klik derefter på Indstillinger.
Klik på Avanceret, og fjern derefter markeringen i afkrydsningsfeltet Ignorer andre programmer i området Generelt.
Klik på OK.

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 11-11-10 09:58

Den markering er desværre fjernet. Prøvede at markere den, men unden held. Nogen andre forslag?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-11-10 14:07

har du evt. flyttet rundt i dine programmer??? Prøv lige at højreklik på en excel fil. Hvad står den til som standard at åbne med?`er der mere end en mulighed?

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 11-11-10 15:11

nå en geninstallering hjalp - hvem skal have de her points?

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 12-11-10 08:22

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-10 15:40

Velbekommen