/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Lomme til kuglepind og saks
Fra : TanteAnne
Vist : 2208 gange
100 point
Dato : 10-11-10 14:05

Jeg arbejder i hjemmeplejen hvor man skifter til rent tøj hver dag. Jeg mangler en lommeindsats til min brystlomme hvori kuglepind og saks kan være det vil gøre det nemmere bare at flytte en lomme med tingene i fra kittel til kittel, men hvad hedder sådan en og hvor på nettet kan man købe den.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-11-10 14:59

I en boghandel måske.

Da jeg for mange år siden atbejdede i butik havde jeg et åbent etui der stak op af brystlommen, det var blot lavet af plast, og man skulle have mindst have to kuglepenne i, ellers røg det med op med den pen der skulle bruges.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-10 15:32

Prøv at se på denne - lommebeskytter -måske den kan bruges?

http://nursingaccessories.dk/alt-til-lommen-37/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 15:33
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 15:34

Der er ret mange muligheder, når man først "opfinder" ordet, - lommebeskytter

http://www.sygeplejebutikken.dk/product.asp?product=42

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 19:05

Da jeg arbejdede på hospital, fik vi en plastlomme til de ting. Netop til at stikke i brystlommen. Prøv i Sygeplejeartikler o.lign.

Ellers kan man vel selv lave en.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 20:26

Camillasmoster.... mit sidste link er til sygeplejeartikler

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 10-11-10 20:42

Tak for svaret Nordsted1.