/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
HJÆLP.. Kan ikke finde filmen?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 742 gange
60 point
Dato : 10-11-10 01:19

Hej :)

I flere år nu har jeg ledt efter en film jeg engang så en trailer af. Men jeg kan simpelthen ikke finde den, jeg kan stort set finde alle film jeg leder efter da jeg er en kæmpe film freak, men den her kan jeg bare ikke finde.

Jeg kan fortælle lidt om traileren..

Det er en komedie, måske også romantik? Jeg gætter på den er fra 2005-2009.. jeg kan ikke huske hvilket år jeg så traileren så det er bare et ca. tal.
Man ser en pige arbejde i en lille forretning tæt på vandet og en forlystelses park, (forlystelsesparken er jeg ikke helt sikker på) Hun har brunt hår. Hun arbejder sammen med en anden pige som har nogle sjove hårfarver. De sidder i forretningen og snakker om sex og sådan, og så siger pigen at nu vil hun ikke være jomfru mere og en dag kommer der en kunde, og hun spørger om de skal have sex. Pigen hun arbejder med klipper eller sætter hendes hår på et tidspunkt. Drengen og pigen forelsker sig vist nok til sidst. Det er sådan set det eneste jeg kan huske af traileren. Og jeg har bare ledt og ledt. men kan ikke hverken huske navne på personer eller noget som helst.

Håber der er nogen der kender den :)

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 10-11-10 13:26

ikke en film jeg kender til, men det er meget svært at finde den du skriver om.
Ville være meget lettere hvis du kendte en af skuespillerne? Ved du hvad en af dem hedder kan jeg godt finde filmen.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 10-11-10 17:13

kan det være du snakker om denne her film:

http://www.imdb.com/title/tt1091722/

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 10-11-10 18:17

Hvis jeg vidste hvilken skuespiller der var med i kunne jeg også godt finde filmen,. Det er faktisk ret nemt hvis man kender navn.. Men det gør jeg ikke det er derfor det er så svært at finde den..

Nej det er ikke adventureland. Men ellers et godt svar.. :D

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 10-11-10 18:44

Ved du om den er amerikansk, britisk eller måske fra et helt tredje land?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 10-11-10 23:28

Det må da være en film med Drew Barrymore . Men jeg kan skutte finde nogen titel nogen steder, der helt passer til beskrivelsen . Måske navnet kan sende andre videre til det rette svar.

Chris

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 11-11-10 00:50

Jeg tror den er amerikansk. Nej den er ikke med drew barrymore.
Pige skuespilleren er nok mellem 15-21?
Men kender stadig ikke navnet..

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 11-11-10 05:04

Prøv at spørge på www.dahf.dk

Der er der filmfreaks en masse.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 11-11-10 13:14

Jeg har en profil på dahf men jeg kan ikke finde ud af hvor man skal skrive spørgsmålet...

Accepteret svar
Fra : Jonassen

Modtaget 60 point
Dato : 12-11-10 00:47

Gå ind på www.dahf.dk

Gå ind under emnet "Alt Andet (end hjemmebio)"

Lige under emnet (Alt andet end hjemmebio) står der "Nyt emne" - tryk der. Find en passende overskrift og stil dit spørgsmål. Jo flere fakta du kan huske om filmen, jo bedre.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 12-11-10 12:38

Tak for svaret Jonassen. Mange tak jeg vil prøve derinde så :)