/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Trådløs printer - ingen hul igennem
Fra : Lincoln1242
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 09-11-10 19:54

Jeg har installeret en trådløs HP 4700 series og forventede at jeg kunne printe trådløst... men nej...dokumenterne kommer bare i kø...

Da jeg installerede printeren brugte jeg usb-kablet - er det derfor, den ikke kan finde ud af det?

Der følger INGEN vejledning med printeren omkring opsætning af den trådløse forbindelse - der er kun HPs "hjælp" funktion...som jeg har opgivet at finde ud af; jo mere jeg læser, jo mere forvirret bliver jeg!

Nogen, der har en nemmere forklaring til, hvordan jeg får den til at virke??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 09-11-10 20:39

Du skal naturligvis oprette en trådløs printer for at printe trådløst, brug
HP Install Network Printer Wizard som hjælp, du har den måske allerede på den CD som fulgte med printeren ellers hent den her: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=19656&prodSeriesId=27908&prodTypeId=18972&taskId=135&swLang=6
klik på det styresystem du har på computeren og hent filen på siden som åbner

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 09-11-10 21:06

Tak for svaret o.v.n..

Jeg fik selv løst problemet - ved at køre installationscd'en igen - der kunne man fravælge usb til fordel for trådløst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-10 21:32

Tak - det er jo netop Network Printer Wizard som jeg beskrev at du brugte