/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Installering
Fra : clou
Vist : 591 gange
500 point
Dato : 09-11-10 13:35

Hej derude

Jeg sidder og skal installere Office 2007 professionel på min "gamle" pc, men cd drevet er "stået af", er der en side fra Internettet, hvor man kan downloade det, jeg har koden der skal bruges - har prøvet at lægge alle filerne fra cd'en over på et USB stick, for at ville installere derfra - desværre uden held.

Ellers er den slagne vej vel, at jeg skal ud at købe et externt cd drev - men ville jo gerne spare de penge

Håber der sidder en af Jer med en god løsning på problemet!

På forhånd tak

Clou

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-11-10 13:41

Medmindre det er en bærbar kan man få CD/DVD drev til lidt over en hund, og det er let at udskifte.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 09-11-10 13:48
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-11-10 14:08

Det skal installeret fra den originale CD.

hawaii7

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 09-11-10 16:39

Hvis du har adgang til en anden PC kan du lave et image af cden med:

http://www.poweriso.com/

Overfør derefter imaget til en usb-pen og "mount" med PowerIso på din gamle pc.

Så tror PCen, at der er en cd i drevet og installationen kan køre (forhåbentlig)!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-10 17:19

Har du ikke mere end en pc ? Så kan du jo dele dit drev via netværket på den pc hvor drevet virker og installere derfra

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 500 point
Dato : 09-11-10 17:51

http://www.microsoft.com/danmark/office/netbook/download-software.aspx
Du kan hente din version her og så skal du bare bruge den nøgle du selv har.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 19-11-10 18:16

Tak for svaret webnoob.