/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
mad/vandskål 2
Fra : Christa.N
Vist : 711 gange
300 point
Dato : 08-11-10 11:55

Jeg har allerede fået svar KV og synes lige jeg vil gengive det her, hvis nogen fra den første tråd er interesseret - de svarer mig:

Hej Christa
Tak for din mail.

Ja det er desværre korrekt vi ikke lige p.t. ligger inde med mad/vand skåle med vores logokat. Vi har det dog på listen over de ting, vi godt kunne tænke os at anskaffe.
Vi skal blot lige have fundet en producent, hvor det ikke koster en bondegård

Med venlig hilsen
Tina Johansen

P.s Info til nye kandu'er (for den første tråd er lukket) jeg efterlyste mad/vandskål til kat med et godt budskab såsom, kattens værn, dyrenes beskyttelse, verdensnaturfonden, greenpeace, amnesty international o.s.v

Der var så et par stykker der mente at have set skåle fra KV - jeg kunne ikke finde nogen, derfor skrev jeg til dem.

Et spørgsmål: er kandu også meeeegeet laaaaaaaangsom hos jer ???????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-10 12:17

Nej kandu er ikke langsom hos mig

Jeg har ikke set din anden tråd... måske du kan støtte Kattens værn ved at købe nogle af de andre ting

http://kattens-vaern-butik.dk/alle-varer-1/

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 310 point
Dato : 08-11-10 12:39

har også skrevet til Kattens Værn, da jeg ikke har lyst til de andre ting de sælger, - synes også logo skal være på skåle og lignende.
Kandu er ikke langsom i dette sekund - men for pokker hvor kan det være langsom, og der er mange tidspunkter, hvor jeg opgiver at kigge på siden, fordi man hverken kan komme til eller fra et indlæg

Denne butik støtter brysterne: http://www.smileydog.dk/shop/terms.html

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-11-10 13:59

Heeeej.
Citat
Et spørgsmål: er kandu også meeeegeet laaaaaaaangsom hos jer ???????

Jaaaaa deeeeeen eeeeeeeer såååååå.
Smadder irriterende er det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-10 14:29

Der er stadig fart over feltet her... kandu har da vist sit helt eget liv

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 08-11-10 18:12

Citat
men for pokker hvor kan det være langsom, og der er mange tidspunkter, hvor jeg opgiver at kigge på siden, fordi man hverken kan komme til eller fra et [Surmuler] indlæg

Det er præcis sådan jeg også tænker - så opgiver jeg ....

Citat
Jaaaaa deeeeeen eeeeeeeer såååååå.
Smadder irriterende er det.

Dejligt ikke at være alene !!!

Nordsted hvor er du bare heldig

Hvor er de søde skålene fra støt brysterne af Lisbeth Dahl - dem vil jeg have, bare de kan tåle opvaskeren ?
Jeg har alt muligt fra støt brysterne, sengetøj, tasker, t-shirt m.m. - det er en god sag !

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 08-11-10 18:23

Tak for svaret katekismus. Jeg køber sådan et sæt !!
+ et sæt fra kattespecialisten der støtter dyreværnet (oplysning fra smuller54 i første tråd)

Når KV engang får nogen med logo på - så køber jeg også dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-10 18:32

Jeg har vel også lov at være heldig bare engang i mellem, men jeg får f.eks ikke mail fra kandu, sådan efterhånden, men i bundter, hvor de sagtens kan være mellem 1-26 timer forsinket- underligt -

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 08-11-10 18:41

Norsted det er nok som du skrev: kandu har da vist sit helt eget liv

I øvrigt er det de her (den lille model er til katte)

http://peecee.dk/upload/view/274104

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-10 18:58

De er også meget søde