/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Tordenflue på PC-skærmen.
Fra : kai-d
Vist : 646 gange
500 point
Dato : 07-11-10 18:14

Der er pludseligt kommet noget lignende en tordenflue i størelsen på PC- skærmen midtpå lidt til venstre, den er ikke til at pusse af måske er den indvendig.
Kan det være et dødt punkt på skærmen, skærmen er under 2 år.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-11-10 19:01

Det er en picsel der er gået i stykker i skærmen. Tag en snak med dem der hvor du købte den. Den skal repareres eller byttes til en anden.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-11-10 19:28

1. det kan sagtens være en tordenflue
2. det kan også være en pixelfejl men så skal du lige tage et kig på denne side for at se om det er noget der kan reklameres over
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1163869920&archive=&start_from=&

Kommentar
Fra : lham

Dato : 08-11-10 06:27

Ta en lup så kan du nemt se om det er en tordenflue, eller pixelfejl. Jeg har et par døde eksemplarer "inde i " min skærm fra i sommers , og vil ikke ofre en reperation for at få dem fjernet. Når de kan komme derind er det tankevækkende hvor de ellers befinder sig !!!

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 09-11-10 22:37

Mange tak for svarene, jeg vil følge rådene.
Jeg ved nu meget mere om problemet.
TAK.

Annuller spørgsmålet
Fra : kai-d

Dato : 09-11-10 22:38

Jeg kan absolut bruge svarene.
TAK.