/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gratis photo program
Fra : BonneTrut
Vist : 1088 gange
50 point
Dato : 07-11-10 13:19

Hjælp:
Jeg har et godt adobe home edition 3,1 photoprogram, som jeg gerne vil have ind på min
windows 7 computer, men den vil ikke downlade programmet, måske er det for gammelt ??
er der andre ,helst gratis , photo programmer som er lige så gode og nemme at rense billeder
med, vil jeg være taknemmelig for at vide det.
M.V.H. bonnetrut

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-10 13:27

Prøv med Picassa fra google. Det kan en del og er gratis.

http://picasa.google.com/

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-11-10 13:47
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-10 13:58

Gimp er den bedste af de gratis, men lidt vanskelig at komme i gang med, Gimp kan direkte sammenliges med Photoshop hvad muligheder angår:
http://gimp-win.sourceforge.net/
Photofiltre er også gratis og på Pensionist EDB siden er der utrolig mange vejledninger til det program, derfor viser jeg Pensionist EDB i stedet for Photofiltres egen hjemmeside, du kan også hente Photofiltre og den danske sprogfil på siden:
http://www.pensionistedb.dk/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-10 14:15

Win 7
start og skriv i feltet
kompatibel
og vælg den der hedder "kør som ældre udgave"
følg guiden og vælg lige avanceret og kør som administrator
du skal så finde og markere installations ikonet - måske er det setup.exe
Så kan det være at dit game program kan køre i win 7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-10 15:17
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-10 15:18
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-10 15:24

Photofiltre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-10 16:07

Og photofiltre.

Godkendelse af svar
Fra : BonneTrut

Dato : 07-11-10 16:09

Tak for svaret o.v.n..
Mange tak, det var lige hvad jeg kunne bruge.
M.V.H. Bonnetrut

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-11-10 16:24

Citat
Gimp kan direkte sammenliges med Photoshop hvad muligheder angår

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-10 20:56

Tak - jeg gætter på du valgte Photofiltre og kunne bruge de mange vejledninger.

Stouenberg griner af Gimp fordi profilen ikke tror at et gratis program kan komme op på siden af et betalings program - prøv selv vil jeg bare sige