/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Mangler en melodi
Fra : Fijala
Vist : 1007 gange
500 point
Dato : 07-11-10 13:14

Hej alle

Min svigerfar har fået til opgave at skrive en sang til en ven, men kan ikke komme på melodien. Den siger mig intet overhovedet, så fordi jeg har lovet at hjælpe ham, er jeg nødt til at bede jer om hjælp. Jeg har søgt og søgt på nettett men kan ikke finde noget jeg tror der passer. Måske fordi jeg ikke har den fjerneste anelse om hvordan den er

Her er der et udpluk af noget han har fået fra vennen. (vennen kan tilsyneladende heller ikke melodien rigtigt)

Som en drøm var hver dag med dig
så vidunderlig og skøn, men ak så kort
Siden du har sagt farvel til mig
har jeg spurgt mig selv, hvorfor du rejste bort
Selv om jeg har skrevet brev på brev,
har du aldrig sendt mig svar på det jeg skrev.
/: Du har glemt mig og jeg ved
at du er min store kærlighed
bare til i mindet som en drøm /:

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-10 16:17

Fijala - jeg tror vi er flere der leder, men den er svær.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-10 16:19

Tja jeg er ved at køre tør for ideer. Jeg har googlet på både det ene og det andet udn det har hjulpet mig. Derfor håber jeg da på at en af jer lige falder over den. Så får jeg jo en stjerne hos mig svigerfar.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-10 17:01

Mon ikke, det er gammel dansktop?

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 500 point
Dato : 07-11-10 18:20
Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-10 19:14

Tak for svaret SonjaAS.
Det var jo lige den jeg søgte på. Nu bliver svigerfar glad

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-10 19:25

Hvis han giver dig en fl. gl. Dansk - så husk at byde rundt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-10 19:51

Tak til alle som deltog, men tak til især dig SonjaAS, du kan din dansktop må man sige.
Jeg måtte betaje 12,- for at downloade den i fuld version, men pyt nu kan han skrive den sang som vennen ønsker.

Gl. dansk, tja hvem ved Eyvind. Jeg er lige kommet hjem fra dem, efter at have indtaget stegte ål med flødestuvede kartofler. Med tilhørende brændevin, så skal vi ikke lade det være betaling for døjen.