/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Til Flash77
Fra : dogvillestar
Vist : 864 gange
500 point
Dato : 07-11-10 07:08

Tak for dine altid gode og sjove kommentarer i jagt trådene -

Disse røvsyge tråde læser jeg kun i håb om at du blander dig, og giver dit besyv med!

I øvrigt er jeg enig med dig;
Alle værn + Specialstyrker, burde indsættes mod disse jagttosser der ikke kan finde ud af at skyde væk fra andres ejendom, og selv ville jeg omgående besvare ilden med alle forhåndenværende våben!

PS!
En god ven af B.S, har fortalt mig at han er instruktør i våbentræning og efteretningsvirksomhed for dyrene i Hakkebakkeskoven!!
(men det bliver mellem os!!)

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 500 point
Dato : 07-11-10 09:06

Selvtak - og det ville undre mig om jeg ikke kommer til at blande mig i en jagttråd igen en dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-10 09:09

Det synes jeg bare du skal gøre Flash

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-11-10 09:34

Tak for svaret Flash77.